24 תשובות
כי קנאים
פילוסופיה עוסקת בחקר תחומים שונים במציאות
דבר שצריך יותר ממנת משכל של 10 בשבילו.
לרוב האנשים פה יש מנת משכל של בן 4 ןבת 40 עובד?
דבר שצריך יותר ממנת משכל של 10 בשבילו.
לרוב האנשים פה יש מנת משכל של בן 4 ןבת 40 עובד?
כי הם מגיעים לחמות ומכריחים את כולם לראות טריגרים לא נעימים ויש לומר אפילו מעוררי חרדה
מזכירה שיש ילדים בני 12
מזכירה שיש ילדים בני 12
אנונימית
כי כל אחד פה חושב את עצמו פילוסוף דגול
זה מעצבן
אנונימית
מתעבים 'פילוסופים' לא פילוסופיה
אנונימי
כי יש פה אנשי פילוסופיה עם בעיות קשות...
(וגם השאלות מוזרות)
(וגם השאלות מוזרות)
אנונימי
אנשים אוהבים פילוסופיה אבל לא את המחשבות של אנשים כאן שחושבים שהם יודעים להתפלסף (לא מכליל יש כאן לפעמים כאלה עם ידע טוב אבל לא מעט)
כי השאלות פה סתם הזויות וכל המשתמשים שם מתנשאיםם
אנונימית
כמו בכל דבר טוב, יש כאלה בdark side
כי יש פה אנשים שחושבים שהם פרידריך ניטשה או אריסטו או אפלטון או אנערף
אבל יש פה אנשים שאוהבים פילוסופיה שממש מעניינים ונחמדים
אבל יש פה אנשים שאוהבים פילוסופיה שממש מעניינים ונחמדים
זה לא הפילוסופיה
זה השאלות והאנשים ששואלים את זה בצורה ככ מוזרה שמי יודע מאיפה הביאו את זה
זה השאלות והאנשים ששואלים את זה בצורה ככ מוזרה שמי יודע מאיפה הביאו את זה
כי למי יש סבלנות וכוח לשטויות האלה
אני חושבת בגלל המשתמשים שמדברים על פלוסופיה
לא יודעת אני לא רואה את זה
חוץ משאלות לפעמים של אנונימיים כמו זאת שמצחיקות אותי
חוץ משאלות לפעמים של אנונימיים כמו זאת שמצחיקות אותי
לא באמת מבינה למה, הם אחלה לגמריי. סתם חבורה ששואלים שאלות עמוקות ובשפה גבוהה אז כולם מניחים שהם פלצנים ומתנשאים. שחררו, צ'לקס
אחלה פילוסופיה
שאלתך מאוד כללית, תגדיר מי האנשים.
לאנשים כקבוצה שלמה יכולות להיות סיבות שונות מאחד לשני.
לאנשים כקבוצה שלמה יכולות להיות סיבות שונות מאחד לשני.
פילוסופיה זה נושא עמוק ולא תמיד קל להבנה. בסטיפס הגיל הממוצע כניראה לא מספיק מבוגר בשביל זה...
בנוסף בגלל שזה עמוק וקשה להבנה, רוב האנשים שלא מבינים בזה בכלל יראו את זה כהתנשאות למרות שהם לא ניסו להבין בחיים
עוד פעם, אולי זה קשור לחוסר בגרות
בנוסף בגלל שזה עמוק וקשה להבנה, רוב האנשים שלא מבינים בזה בכלל יראו את זה כהתנשאות למרות שהם לא ניסו להבין בחיים
עוד פעם, אולי זה קשור לחוסר בגרות
אני לא מסוגל, בוא תסביר^
אנונימי
אמרתי רק אם אתם מסוגלים אם לא אז לא צריך לך תלמד אולי תחכים קצת, תתאמץ קצת להבין
טוב אז בגלל שאתם משועממים שאין לכם חיים אז אני אבי ציטוט מהאפלוגיות של סוקרטס ותסיקו מזה מסקנות לבד אם אתם מסוגלים
"כי הלכתי לאדם שנחשב לחכם יותר מכולם, כדי לבדוק אם דברי האורקל נכונים. כשבחנתי ושוחחתי איתו, גיליתי כי הוא נראה חכם לעצמו ולרבים אחרים, אך לא כך היה בעיניי. ולכן ניסיתי להראות לו שהוא אינו חכם באמת. מכאן הוא שנא אותי, וכך גם רבים ממאזיניו. כשעזבתי, אמרתי לעצמי: 'אני חכם יותר מאדם זה, כי ייתכן ששנינו איננו יודעים דבר ראוי לציון, אך הוא חושב שהוא יודע דבר-מה, ואילו אני, כאשר איני יודע, איני חושב שאני יודע. לכן אני חכם ממנו לפחות בדבר זה: שאני איני חושב שאני יודע את מה שאיני יודע.'"
"כי הלכתי לאדם שנחשב לחכם יותר מכולם, כדי לבדוק אם דברי האורקל נכונים. כשבחנתי ושוחחתי איתו, גיליתי כי הוא נראה חכם לעצמו ולרבים אחרים, אך לא כך היה בעיניי. ולכן ניסיתי להראות לו שהוא אינו חכם באמת. מכאן הוא שנא אותי, וכך גם רבים ממאזיניו. כשעזבתי, אמרתי לעצמי: 'אני חכם יותר מאדם זה, כי ייתכן ששנינו איננו יודעים דבר ראוי לציון, אך הוא חושב שהוא יודע דבר-מה, ואילו אני, כאשר איני יודע, איני חושב שאני יודע. לכן אני חכם ממנו לפחות בדבר זה: שאני איני חושב שאני יודע את מה שאיני יודע.'"
הכל מתחיל ונגמר בטורט תפוז
התגובה הזאת ממש עונה על השאלה^
הם פשוט מתנשאים...
הם פשוט מתנשאים...
אנונימי