16 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה ?
למה ?
אנונימי
לא
כן
9 שנים הפרש זה למה
זה מוזר רצח במיוחד בגילאים האלה
חח לא
לא אחי היא 27 אין לה מה לחפש עם מישהו בן 17
אולי ה1996 שקר
שואל השאלה:
אני 19 ^
אני 19 ^
אנונימי
שואל השאלה:
יכול להיות שזה שקר ^
יכול להיות שזה שקר ^
אנונימי
9 שנים אחי?
סליחה בן 19 אבל עדיין אין לך מה לחפש במישהי בת 27 שכבר רוצה להתחיל את החיים של משפחה וילדים אתה עוד בצבא לא התחלת כלום
שואל השאלה:
כן סביר להניח שהיא פשוט רווקה חרמנ*ת אבל יפה רצח מה לא לנסות אפילו ?^
כן סביר להניח שהיא פשוט רווקה חרמנ*ת אבל יפה רצח מה לא לנסות אפילו ?^
אנונימי
לא
אנונימית
באותו הנושא: