4 תשובות
אנחנו לא נותנים אם לא מדינות ערב היינו שורפים את כולם ממזמן
שואל השאלה:
מה זה לא נותנים..אין ערבים בארץ?
אנונימית
כי המדינה מטומטמת
אנונימי
כי הרבה גם גרו פה, ואנחנו מדינה
אי אפשר לעשות כל מה שאנחנו רוצים, גם אם יש ריבונות