4 תשובות
אנחנו לא נותנים אם לא מדינות ערב היינו שורפים את כולם ממזמן
שואל השאלה:
מה זה לא נותנים..אין ערבים בארץ?
מה זה לא נותנים..אין ערבים בארץ?
אנונימית
כי המדינה מטומטמת
אנונימי
כי הרבה גם גרו פה, ואנחנו מדינה
אי אפשר לעשות כל מה שאנחנו רוצים, גם אם יש ריבונות
אי אפשר לעשות כל מה שאנחנו רוצים, גם אם יש ריבונות
באותו הנושא: