6 תשובות
לא
הכל תלוי בכמה שעות עבודה בשבוע זה גורר. בהתאם לכמות הנק"ז של הקורס יש מספר שעות מסוים ש"מותר" להם לדרוש לעבודה בבית, יחד עם השעות של השיעור עצמו
אם עבור רוב הסטודנטים כמות השעות שהם משקיעים חורג מכמות השעות שמותר אז כן אפשר לפנות למישהו לגבי זה.
אם עבור רוב הסטודנטים כמות השעות שהם משקיעים חורג מכמות השעות שמותר אז כן אפשר לפנות למישהו לגבי זה.
שואל השאלה:
זאת עבודת סיכום. זה פחות על השעות זה יותר על העובדה שהדרישות שלה באמת לא הגיונות בשום צורה וסתם מתוחכמות
זאת עבודת סיכום. זה פחות על השעות זה יותר על העובדה שהדרישות שלה באמת לא הגיונות בשום צורה וסתם מתוחכמות
אנונימית
אם הדרישות באמת מוגזמות אז זה בעצם מה שאומר שאתם משקיעים יותר שעות עבודה ממה שצריך ועל זה כן יש עילה לפנות למישהו
אבל ויש כאן אבל גדול-
תלוי אם זה רוב הסטודנטים שחווים את זה, ותלוי מתי תאריך ההגשה אם זה משהו משבוע לשבוע או שזה חלק מהעבודות שמגישים בתקופת מבחנים
כי במקרה כזה, אין ממש מה לעשות
אבל ויש כאן אבל גדול-
תלוי אם זה רוב הסטודנטים שחווים את זה, ותלוי מתי תאריך ההגשה אם זה משהו משבוע לשבוע או שזה חלק מהעבודות שמגישים בתקופת מבחנים
כי במקרה כזה, אין ממש מה לעשות
שואל השאלה:
תראי זה כן חלק מהעבודות שמגישים בתקופות מבחנים וזאת בדיוק הבעיה
כי יש הבדל בין לתת עבודה שדורשת קצת מאמץ לבין עבודה שהיא באמת מובילה לתסכולים קשים
אני יכולה להעיד על עצמי שמתחילת החודש אני רק לומדת ואני השקעתי בעבודות שלה יותר ממה שלמדתי למבחנים שהיו לי יום אחרי יום.
תראי זה כן חלק מהעבודות שמגישים בתקופות מבחנים וזאת בדיוק הבעיה
כי יש הבדל בין לתת עבודה שדורשת קצת מאמץ לבין עבודה שהיא באמת מובילה לתסכולים קשים
אני יכולה להעיד על עצמי שמתחילת החודש אני רק לומדת ואני השקעתי בעבודות שלה יותר ממה שלמדתי למבחנים שהיו לי יום אחרי יום.
אנונימית
אז לא יודעת כמה יקשיבו לכם לגבי זה אני אהיה כנה
באותו הנושא: