7 תשובות
תבואי ותדברי איתה על זה
אוי וואי וואי איזה באסה זה

אם את רוצה לפרוק את יכולה אצלי
שואל השאלה:
אבל אני נראת נורא,לא באלי לצאת
אנונימית
יאללה תתארגני ותלכי אליה אני בטוח שאת מדהימה
תנסי לסדר את זה קצת את האווטפיט והכל אבל אם את מרגישה באמת לא מוכנה ללכת היום אז תשלחי לה הודעה שאת לא כלכך במצב רוחח
שואל השאלה:
ההורים שלי יתעצבנו עליי
אנונימית
אנונימית יקרה,
שומעת מהמילים שלך את הקושי שעולה בשעות האחרונות
מעין תחושת תסכול, אולי אפילו דכדוך שמלווה את היום וגורם לך לרצות להישאר בבית.

יכולה רק לדמיין כמה הרצון להישאר לצד תחושת העצבות שמציפה, מתנגש אל מול הרצון לא לאכזב אותה ולהגיע לפגישה, וכמה עלול להיות הדבר לא פשוט.

אולי אם תוכלי בפגישה שלכן דווקא להעלות מולה את הקושי שאת מרגישה לאחרונה, תוכלו יחד לחשוב על כלים לעזור לך להרגיש קצת פחות מהריקנות שמציפה.

בין אם תחליטי שזו הדרך הנכונה עבורך ובין אם אחרת, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ואני מזמינה אותך לפנות אלינו בצאט, ואולי נוכל אנחנו לעזור.
מצרפת כאן לינק לצ'אט עם המתנדבים שלנו וזה המספר ווצאפ: 0559571399
שלך, מתנדבת סה"ר.