32 תשובות
לא
לא
אני חושבת שצריך להעיף אותם
אני חושבת שצריך להעיף אותם
לא לא ולא
טרנספר לערבים
לא יודע אם ממש *להקים* מדינה זה פתרון טוב אבל אני כן ממש חושב שצריך איזשהו הסכם או איחוד כלשהו בין מדינות המזרח התיכון (כן להקים מדינה זה גם אני פשוט לא יודע אם זה באמת הפתרון האחד). בכל מקרה צריך להפסיק את המלחמה המפגרת הזאת שנמשכת כבר כמעט 80 שנה ולהבין שכולנו בני אדם
אנונימי
^גם היטלר טען שהיהודים הם לא בני אדם כי הוא שנא אותם
כן יש ארגון טרור שם בעזה שצריך להשמיד אותו איך זה קשור לשלום עם הערבים
תגיד מה שאתה רוצה אבל נשמע לי שאתה העיוור פה
כן יש ארגון טרור שם בעזה שצריך להשמיד אותו איך זה קשור לשלום עם הערבים
תגיד מה שאתה רוצה אבל נשמע לי שאתה העיוור פה
אנונימי
הם לא הסכימו לשום תוכנית חלוקה
לא, כולם צריכים ללכת לגיהינום וזה אומר שימותו, אין אמונה.
ממש לא
אני לא רוצה
אבל אני כן חושב שזה הפתרון היחיד ...
סליחה כאילו לתת להם מדינה לא מדינה אחת
ולעשות את זה חכם ומאובטח
אבל אני כן חושב שזה הפתרון היחיד ...
סליחה כאילו לתת להם מדינה לא מדינה אחת
ולעשות את זה חכם ומאובטח
כן הם לא הסכימו לתוכנית החלוקה וזה היה אשמתם לחלוטין וזה גם למה היהודים קיבלו את השטח הגדול מהשטח שניתן לשני העמים כן. כן אני מבין שהיה ניסיון להסכמי שלום ואני מבין שגם לא עבדו. אבל באיזה עןלם אתם חיים שזה אומר שחייבים למחוק עם שלם מהקיום שלו? אתם מבינים שכן אומנם אתם שונאים את הערבים אבל בסך הכל במזרח התיכון ובכללי בעולם ערבים הם רוב מוחלט על היהודים ורובם המוחלט לא טרוריסטים.
אז אוקי בואו נתאר את הסיטואציה שאתם מתארים (לא מכליל כמובן ואם אתם לא מסכימים עם זה מוזמנים להציג את דעתכם וזה כמובן לא בא לפגוע באף אחד). אתם רוצים להשמיד קבוצה אתנית שלמה שמרכיבה 25 אחוז מהעןלם כי יש ארגון טרור ברצועת חוף קטנה שעושה בעיות למדינה פצפונת במזרח התיכון?
אני לא מזלזל בשום דבר מן הסתם השביעי באוקטובר היה הזיה ורצח תינוקות הוא דבר שצריך למות עליו. אבל אתם לא רואים איך האמירה הכוללת הזאת היא קצת הזויה?
אוקי ונגיד שהכללתי סתם לקיצוני אני אפנה רק לאלה שאמרו להעיף אותם מישראל. סבבה אני מניח זה "ארץ היהודים" לפי התורה וואטאבר. אבל אתם מבינים שגם אם כן ערבים חיו בישראל במשך בערך 1500 שנה לפני שאשכרה יהודי אירופה הצליחו להגיד זה שלנו. כן הם הפסידו את מלחמת העצמאות של היהודים והם שילמו על זה בכך שרוב ישראל נלקחה ליהודים למרות שרוב השטח היה שלהם ופשוט אמרו להם יום אחד לכו. אבל כן נכון חמאס הוא הזוי אבל תחשבו על סתם משפחה ערבית בישראל שלא קשורה לחמאס בשום צורה (ויש הרבה כאלה הכרתי באופן אישי ואלה שאומרים שלא בבקשה לכו תעשו קצת מחקר תצאו מהבועה שלכם לפני שאתם מנהלים דיון) המשפחה הזאת צריכה לעוף מהבית שלה שהאבות שלהם חיו בה השורשים שלהם שם כבר מעל 1000 שנה? זה לא בעצם מה שהיהודים נלחמים עליו גם? שטח עם שורשים שטח שיהיה שלנו? אני מבין שיש הרבה עצבים עכשיו זה זמן מלחמה אבל בחיאת תפתחו עיניים.
חמאס הם פראי אדם וצריך להשמיד את הארגון הזה. אבל לא כל משפחה ערבית תמימה בישראל צריכה לסבול מהפשעים שלהם
אז אוקי בואו נתאר את הסיטואציה שאתם מתארים (לא מכליל כמובן ואם אתם לא מסכימים עם זה מוזמנים להציג את דעתכם וזה כמובן לא בא לפגוע באף אחד). אתם רוצים להשמיד קבוצה אתנית שלמה שמרכיבה 25 אחוז מהעןלם כי יש ארגון טרור ברצועת חוף קטנה שעושה בעיות למדינה פצפונת במזרח התיכון?
אני לא מזלזל בשום דבר מן הסתם השביעי באוקטובר היה הזיה ורצח תינוקות הוא דבר שצריך למות עליו. אבל אתם לא רואים איך האמירה הכוללת הזאת היא קצת הזויה?
אוקי ונגיד שהכללתי סתם לקיצוני אני אפנה רק לאלה שאמרו להעיף אותם מישראל. סבבה אני מניח זה "ארץ היהודים" לפי התורה וואטאבר. אבל אתם מבינים שגם אם כן ערבים חיו בישראל במשך בערך 1500 שנה לפני שאשכרה יהודי אירופה הצליחו להגיד זה שלנו. כן הם הפסידו את מלחמת העצמאות של היהודים והם שילמו על זה בכך שרוב ישראל נלקחה ליהודים למרות שרוב השטח היה שלהם ופשוט אמרו להם יום אחד לכו. אבל כן נכון חמאס הוא הזוי אבל תחשבו על סתם משפחה ערבית בישראל שלא קשורה לחמאס בשום צורה (ויש הרבה כאלה הכרתי באופן אישי ואלה שאומרים שלא בבקשה לכו תעשו קצת מחקר תצאו מהבועה שלכם לפני שאתם מנהלים דיון) המשפחה הזאת צריכה לעוף מהבית שלה שהאבות שלהם חיו בה השורשים שלהם שם כבר מעל 1000 שנה? זה לא בעצם מה שהיהודים נלחמים עליו גם? שטח עם שורשים שטח שיהיה שלנו? אני מבין שיש הרבה עצבים עכשיו זה זמן מלחמה אבל בחיאת תפתחו עיניים.
חמאס הם פראי אדם וצריך להשמיד את הארגון הזה. אבל לא כל משפחה ערבית תמימה בישראל צריכה לסבול מהפשעים שלהם
אנונימי
וזה הזוי שאתם באמת לא רואים שזה מה שכל בנאדם בעצם נלחם עליו מאז תחילת ההיסטוריה שאנחנו מכירים. מקום לקרוא לו בית מקום להתיישב ולהגיד זה שלי. וישראל הצליחה לקבל את זה אחרי שהיטלר החליט שהוא מנסה לעשות בדיוק את מה שחלקכם מתארים לעשות לערבים. אבל באיזה מחיר? כן ערבים עשו הרבה אסונות על העם היהודי לאורך היסטורית ישראל אבל אתם באמת לא רואים כמה זה הדדי? אני לא לוקח פה צדדים אני פשוט אומר תפתחו עיניים. כן הם פתחו את מלחמת העצמאות וכן הם הפסידו ואם להפסיד את רוב השטח שלהם לא היה עונש מספק אז אתם באמת לא שמים לב שבגבולות ערבים חיים באיזורי מלחמה ליטרלי כי יהודים מסרבים לתת להם את הסיפוק של עוד ישוב קטן. ערבי בקושי יכול לחיות בישראל מבלי להרגיש שרוצים לרצוח אותו ברחוב, במשך כל השנים האלה. כן אתם יכולים להגיד שזה עונש ולמרות שאני לא מסכים אני אקבל. אבל אתם באמת חושבים שאחרי כל זה צריך בכל זאת לקרועה אותם מהבית של המשפחה שלהם במשך 1500 שנה ולהגיד "זה כבר לא שלכם אין לכם זכויות פה יותר זה שלנו! " ולמה בעצם? כי איזה ארגון טרור החליט שהוא רוצח תינוקות שהם ראו בחדשות יום אחד והזדעזעו!
אני יודע שזה זמן מלחמה והרגשות צפים אבל לא משנה מה תגידו על המעשים שהערבים כאחד עשו הם בסופו של דבר מעשים שכל עם בשלב מסוים עשו כולל היהודים. אז כן ארגוני טרור הם דבר נוראי במיוחד חמאס וכל העולם תומך במלחמה נגד הטרור אבל להגיד שכל הערבים צריכים להענש כל כך על המעשים שלהם? זה לא יותר טוב מגרמניה במלחמת העולם השניה שרצתה לחסל את כל היהודים כי השנאה כלפיהם עלתה על פני העובדה שיש אשכרה בני אדם עם נפשות שעומדים מאחורי כל אחד ואחד מהם
אני יודע שזה זמן מלחמה והרגשות צפים אבל לא משנה מה תגידו על המעשים שהערבים כאחד עשו הם בסופו של דבר מעשים שכל עם בשלב מסוים עשו כולל היהודים. אז כן ארגוני טרור הם דבר נוראי במיוחד חמאס וכל העולם תומך במלחמה נגד הטרור אבל להגיד שכל הערבים צריכים להענש כל כך על המעשים שלהם? זה לא יותר טוב מגרמניה במלחמת העולם השניה שרצתה לחסל את כל היהודים כי השנאה כלפיהם עלתה על פני העובדה שיש אשכרה בני אדם עם נפשות שעומדים מאחורי כל אחד ואחד מהם
אנונימי
להשוואת את ישראל לגרמניה הנאצית זה מאוד רחוק
עזתיים הם רוב המוחלט טורסטסים אין שם חף מפשע 1
שמדינה הקטנה הזאת באה לשחוט אותך , פורצת לגבולות שלך כל מה שאמור להיות לך אכפת זה להישרדות ושמירה על הרווחה הנפשית הפזית של האזרחים לא לדואג לטרוססטים שלמדו מגיל קטן לשנוא ואיך להרוג ישראלי / יהודי
ולשחק במוסר וערך אדם שכל מה שהם עושים כל הזמן וכל יום זה פיגועים כל יום ראשון ושני
זה נקרא להיות מנותק מחיים ממציאות וזאת הסיבה למה אנחנו סובלים בגלל מתפיפים ...ומנותקים ממציאות ..מרגיש שהם לא חיים בישראל...
עזתיים הם רוב המוחלט טורסטסים אין שם חף מפשע 1
שמדינה הקטנה הזאת באה לשחוט אותך , פורצת לגבולות שלך כל מה שאמור להיות לך אכפת זה להישרדות ושמירה על הרווחה הנפשית הפזית של האזרחים לא לדואג לטרוססטים שלמדו מגיל קטן לשנוא ואיך להרוג ישראלי / יהודי
ולשחק במוסר וערך אדם שכל מה שהם עושים כל הזמן וכל יום זה פיגועים כל יום ראשון ושני
זה נקרא להיות מנותק מחיים ממציאות וזאת הסיבה למה אנחנו סובלים בגלל מתפיפים ...ומנותקים ממציאות ..מרגיש שהם לא חיים בישראל...
אבל זאת הגישה שאני מדבר עליה כן יש ארגון טרור בעזה שמתפעל שם אבל ההנחה שארגון טרור שמורגש מערבים = כל הערבים הם טרוריסטים שמתאימים לכל התיאור שתיארת שם
זה פשוט הנחה הזויה וזה בדיוק סוג הדברים ש*מתחילים* מלחמות. אז כן ארגון טרור התחיל את המלחמה הספציפית הזאת אבל בגישה הזאת ישראל הולכת רק להפסיד ולהפסיד כי אתם לא מבינים שכולנו בני אדם בין אם תרצו או לא וכולנו בדיוק אותו דבר ואתם פשוט לא רואים שזאת בדיוק הגישה שגרמה לערבים להתחיל את כל המלחמות עד עכשיו והסיבה שישראל לא יכולה לחיות בשלום
זה פשוט הנחה הזויה וזה בדיוק סוג הדברים ש*מתחילים* מלחמות. אז כן ארגון טרור התחיל את המלחמה הספציפית הזאת אבל בגישה הזאת ישראל הולכת רק להפסיד ולהפסיד כי אתם לא מבינים שכולנו בני אדם בין אם תרצו או לא וכולנו בדיוק אותו דבר ואתם פשוט לא רואים שזאת בדיוק הגישה שגרמה לערבים להתחיל את כל המלחמות עד עכשיו והסיבה שישראל לא יכולה לחיות בשלום
אנונימי
ניסו מיליון פעם לעשות שלום
יש הוכחות מחיילים מערבים בעצמם שחיו שם...
רובם המוחלט טורסטסים...
ואם זאת הייתה ארצות הברית הייתה מעיפה אותם לגיהנום או למדינות ערב ששם אפילו זכיות אדם בסיסיות אין...
אם את כל כך דואגת להם למה שאת לא תלכי לגור איתם
חבל שטראמפ לא ראש הממשלה או אנשים בעל אופק חזק יותר החלטיים אחרת לא היינו המדינה שאין בה שקט נפשי יום אחד
בגלל אנשים כמוך כמובן עיוורים אולי ערבים ...
אנחנו במצב הזה בגלל שאנחנו דואגים לשלום במקום לדואג לשלום של האזרחים
זכיות נותנים לבני אדם לא למפלצות שחוגגת את המוות שלנו
יש הוכחות מחיילים מערבים בעצמם שחיו שם...
רובם המוחלט טורסטסים...
ואם זאת הייתה ארצות הברית הייתה מעיפה אותם לגיהנום או למדינות ערב ששם אפילו זכיות אדם בסיסיות אין...
אם את כל כך דואגת להם למה שאת לא תלכי לגור איתם
חבל שטראמפ לא ראש הממשלה או אנשים בעל אופק חזק יותר החלטיים אחרת לא היינו המדינה שאין בה שקט נפשי יום אחד
בגלל אנשים כמוך כמובן עיוורים אולי ערבים ...
אנחנו במצב הזה בגלל שאנחנו דואגים לשלום במקום לדואג לשלום של האזרחים
זכיות נותנים לבני אדם לא למפלצות שחוגגת את המוות שלנו
לא, כי הם מנסים לחסל אותנו
קודם כל לא כל כך הבנתי את השאלה שלך?
האם אתה מתכוון עם ערבים ישראלים?
האם אתה מתכוון עם עזתים?
האם אתה מתכוון לערבים מהרשות?
אם אתה מתכוון ל ערבים ישראלים אז הכמנו כבר מדינה איתם.
אם אתה מתכוון לערבים מעזה, אז לא צריך אני בעד לגרש את כלום אחרי כל מה שהם עשו לנו
אם אתה מתכוון לערבים ברשות אז גם לא כי הרבה מהם תומכים בחמאס וזה יהיה מסוכן דמוגרפית
האם אתה מתכוון עם ערבים ישראלים?
האם אתה מתכוון עם עזתים?
האם אתה מתכוון לערבים מהרשות?
אם אתה מתכוון ל ערבים ישראלים אז הכמנו כבר מדינה איתם.
אם אתה מתכוון לערבים מעזה, אז לא צריך אני בעד לגרש את כלום אחרי כל מה שהם עשו לנו
אם אתה מתכוון לערבים ברשות אז גם לא כי הרבה מהם תומכים בחמאס וזה יהיה מסוכן דמוגרפית
ממש לא
לא, היו הזדמנויות כבר והם הראו שהם לא רוצים שלום
צריך להקים מדינה בלי ערבים
לא. ממש ממש לא.
מי שחושב לעוף מפה דחוף
אנונימית
לא חושבת ביחד
מדינה נפרדת נשמע בסדר
מדינה נפרדת נשמע בסדר
שואל השאלה:
שמעו אבל אי אפשר לסמוך עליהם בכלל הם רק רוצים להרוג אותנו כולם ברגע שהם יכולים
שמעו אבל אי אפשר לסמוך עליהם בכלל הם רק רוצים להרוג אותנו כולם ברגע שהם יכולים
כל אלה שכותבים שלתת להם חלק מהמדינה זה פיתרון- אתם לא לומדים מכלום כיאילו? זה מה שחשבו ראשי ממשלה קודמים ומה שקרה זה שנתנו להם את גוש קטיף ועוד מקומות וחשבו שזה יעזור וזה עושה בדיוק ההפך, הם יותר ויוצר קרובים אלינו וככה יותר קל ונגיש להם לתקוף אותנו והם ימשיכו תמיד עד שיקבלו את כל המדינה חס וחלילה ואסור לתת לזה לקרות כי ברגע שנותנים קצת , זה נותן להם לגיטימציה שיביאו להם עוד .
ממש לא
זה כל מה שחסר לנו שנקיים מדינה עם אנשים שרוצים להרוג אותנו
זה כל מה שחסר לנו שנקיים מדינה עם אנשים שרוצים להרוג אותנו
ממש לא
ממש ממש לא אברהם
אנונימית
לא עם הערבים לא אבל עם דרוזים בטוח
לא לא לא לאלא
אנונימית
שואל השאלה
אבל אין לנו ברירה
הפתרון הכי טוב לטווח הארוך
אבל אין לנו ברירה
הפתרון הכי טוב לטווח הארוך
באותו הנושא: