8 תשובות
לדעתי לא
הגיוני כן
אבל קצת השפלה עצמית לדעתי
שילך להזדיין
אנונימית
לא
מביך ונואש של החיים
שואל השאלה:
מה אשכרה? למה זה כזה נואש? התביישתי להציע בתיכון כי ידעתי שהוא פחות בעניין .. אז רציתי לנסות את מזלי אחרי
אנונימית
לדעתי לא כדי לך
כי אם הוא לא יצר קשר כנראה שאת לא מעניינת אותו
וחוץ מזה את צריכה גבר שירדוף אחרייך לא את אחריו
ממש מחריד בעיניי
הגיוני ומשפיל
לא זה מוזר