12 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי שהיא לא מיוחד טעיתי ^
אנונימי
שואל השאלה:
מיוחדת
אנונימי
תאמין לי
תדבר עם ה והוא כבר יסדר לך הכל , לא צריך להיתקע על מישהי צריך להתקדם ולהכיר אנשים חדשים
מקווה שתמצא שלווה ואת האחת הנכונה
שואל השאלה:
עשיתי הכל כבר המשכתי עלה ה הכרתי אנשים אבל אבל ככול שהזמן עובר רק מתחזק זה שאני רוצה אותה לא עובר
אנונימי
לדברים טובים לוקח זמן
אתה די צודק אבל אני בטוח שזאת שאתה אוהב לא שונה מהאחרות אחרת היית כבר יוצא איתה, רק אתה גורם למישהי להראות יותר חשובה או פחות חשובה אבל בגדול אין הבדלים משמעותיים..., אתה נותן את המשמעות
שואל השאלה:
בטח שיש הבדלים כל בין אדם הוא שונה אף אחד לא אותו דבר
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא נכון ^^ אין סיכוי שזה נכון כבר העולם הוכיח לי אחרת
אנונימי
לשחרר ולהבין שיש עוד 6 בליון נשים בעולם חוץ ממנה ולהכיר מישהי אחרת
אם הייתה קיימת אחת אז קיימת עוד אחת
אף אחד לא מיוחד
יקר,

נשמע שאתה חווה אהבה נכזבת.. התחושות שלך הן אמיתיות והכאב והעצב שלך הם אמיתיים.. נשמע שהיית רוצה להיות בזוגיות עם אותה מישהי שהכרת, אבל הנסיבות לא מאפשרות לך.. ומתוך הרצון הלא ממומש, נשמע שאתה חושש או לא מאמין שתוכל להיות לך זוגיות בריאה ומאושרת, שאתה לא רוצה או מרגיש שאתה לא מסוגל להתגבר ולהמשיך הלאה..

אנחנו כאן בשבילך. אתה מוזמן לפנות אלינו, בצ'אט (בלינק המצורף) או בוואטסאפ 055-9571399.. לספר לנו על מי היא ומה היא בשבילך, על מה שאתה מרגיש וחושב, ואנחנו נהיה איתך ועם מה שתביא, ללא שיפוטיות..

חיבוק סה"רי ((()))

מחכים לך בצ'אט,

מתנדבת בסה"ר