2 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה שאני רוצה לשים את בתור רקע לפלאפון ואם אני יצלם את זה אז זה לא יזוז אז אני חייבת נראלי אפליקציה לא?
הבעיה שאני רוצה לשים את בתור רקע לפלאפון ואם אני יצלם את זה אז זה לא יזוז אז אני חייבת נראלי אפליקציה לא?
אנונימי
אין לי אפליקציה אבל אני יכולה להביא לך אתר של כאלה
יש שם כל מיני אנימציות ולמטה גם רקעים זזים
יש שם כל מיני אנימציות ולמטה גם רקעים זזים
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: