התחברות
הרשמה
אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה זה בסדר לכתוב את זה למורה?
היי, קוראים לי ***, אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה על אוטומט (אני מ*****) ומצאתי את הטלפון שלך. אפשר לדעת כמה עולה שיעור ובאיזה ימים ושעות אפשר אצלך? תודה
24 בפברואר 2025, 12:28
לימוד נהיגה
נהיגה
3 תשובות
כע
a
arb
נראלי שכן
l
lovebug
אפשר
או פשוט להתקשר
ח
חייך! השם איתך כשקשה לך
באותו הנושא:
אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה
אם עברתי תיאוריה ואני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה אחריי חודשיים או שלושנ חודשים זה בסדר ?
אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה אבל אין לי מספיק כסף (כנסו לפירוט)
החוק אןמר שאפשר להתחיל שיעורי נהיגה בגיל 16.6 זה בסדר להתחיל יום לפני שאני 6 חודשים?
אני רוצה להתחיל ללמוד שיעורי נהיגה
עברתי תיאוריה, אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה, לפני זה חייב להוציא טופס ירוק?
אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה אבל אני ממש מפחדת ..
אני רוצה ממש להתחיל שיעורי נהיגה
אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה לעשות על ידני או אוטומט?
מה כדאי,לעשות תיאוריה ואז להתחיל שיעורי נהיגה או שיעורי נהיגה ותיאוריה באמצע?
אני רוצה להתחיל שיעורי נהיגה, איזו הודעה לשלוח למורה שאני רוצה להתחיל אצלו?