10 תשובות
עשיתי בתחילת דצמבר ועדיין לא נתנו לי תשובה
או שזה לוקח מלא זמן או שזה באמת סימן אני כבר לא יודעת
או שזה לוקח מלא זמן או שזה באמת סימן אני כבר לא יודעת
שואל השאלה:
אנחנו מבושלים
אנחנו מבושלים
ליטרלי
לא נראה לי שזה עובד ככה אבל הייתי מתקשרת למוקד חיל האוויר לבדוק
גם לי עדיין לא נתנו תשובה
אולי זה אומר שלא עברנו אבל לא יודכת
אולי זה אומר שלא עברנו אבל לא יודכת
אני עשיתי בדצמבר וקיבלתי תשובה לפני שבוע. בחיל האוויר יש כל כך הרבה תפקידים אם לא קיבלת תשובה עד עכשיו זה פשוט אומר שיש תפקידים שאתה לא מתאים אליהם אבל זה לא אומר שאתה לא מתאים לכולם לכן זה לוקח זמן
אמרו לי שאלה שלא קיבלו תשובה זה כאלה שלא עברו או לחילופין יקבלו תפקיד שלא מצריך מיון המשך מהאשכול
אנונימי
^נכון אני קיבלתי תשובה ואין לי מיון המשך
לאיזה תפקיד קיבלת?
אנונימי
אני גם התמיינתי בדצמבר והכי הרבה תשובה שקיבלתי זה השאלון אימות נתונים הנוסף אתמול שלא מבטיח כלום
באותו הנושא: