9 תשובות
ממה שאני זוכר , לא.
כן
שואל השאלה:
אתם מבלבלים אותי
אתם מבלבלים אותי
אנונימית
אני לא זוכר שקיבלתי בבקום. למה זה משנה לך?
שואל השאלה:
כי אני לא יודעת אם לקנות או לא
כי אני לא יודעת אם לקנות או לא
אנונימית
את יודעת אם תשרתי ביומיות או סגור?
שואל השאלה:
יומיות
יומיות
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לטירונות לא צריך?
אבל לטירונות לא צריך?
אנונימית
תמיד טוב שיהיה למקרה חירום ,אבל אני לא זוכר שבדקו אותנו יותר מידי על זה.
אני התגייסתי ב2022 ,אני לא יודע , אולי מאז הם החליטו להביא בבקום.
אל תקני ,תראי אם תקבלי בבקום . אם לא, אז ביציאה שלך בטירונות לבית תלכי לקנות.
אני בגלחץ שלי כמעט ולא נגעתי כל השירות.
זה עולה איזה 10-15 שקל , לא יודע כמה זה יכאב לך בכיס (אולי אפשר לקנות עם הכוכבים)
אני התגייסתי ב2022 ,אני לא יודע , אולי מאז הם החליטו להביא בבקום.
אל תקני ,תראי אם תקבלי בבקום . אם לא, אז ביציאה שלך בטירונות לבית תלכי לקנות.
אני בגלחץ שלי כמעט ולא נגעתי כל השירות.
זה עולה איזה 10-15 שקל , לא יודע כמה זה יכאב לך בכיס (אולי אפשר לקנות עם הכוכבים)
באותו הנושא: