13 תשובות
ממש מוזר
לא. לא הגיוני.
לא הגיוני אבל הבית ספר מנסה להראות שחייב לעמוד בקוד לבוש
זה כל כך מסובך לאסוף את השיער כדי לעמוד בכללים של בית הספר?
לא
נשמע מוגזם
אני דתייה ואני זוכרת שביסודי אמרו לאסוף אבל עכשיו אני בתיכון ולא אומרים.. מוזר
כן כי גם הרבה פעמים המורות לא אוספות את השיער
אאהה שליחה לא קראתי טוב את השאלה לא זה לא תקין
אם את ביסודי לא מוזר
בתיכון מאוד מוזר
בתיכון מאוד מוזר
כן לגמריי מוזר
אוקי זה מוזר
שואל השאלה:
אני בתיכון בכיתה יא
אני בתיכון בכיתה יא
אנונימית
באותו הנושא: