98 תשובות
כפות רגליים
סתם.. סושי
שניצל
תפוח אדמה או שניצל
שווארמה
סלט
פסטה בולונז
חסות עם מלא מלא מלא לימון ואבוקדו עם מלא. מלא מלא לימון ומלאא לימון ומלא לימון
המבורגר וצ'יפס
זה בא ביחד אי אפשר להפריד
^הלא נודע ביהודה ענה אצ האפשרות הנכונה היחידה
וואיי כןן מן אבל בעיקרון שקשוקה
תפוחי אדמה
נודלס או פיצה
או תפוח אדמה
שניצל וציפס
שניצל
סטייק כנראה כי יש בזה ברזל וזה בריא יחסית נראה לי וזה טעים רצח
סושי
כל סוג פסטה
אנונימית
אם זה חומר גלם, אני יכול להכין ממנו מה שבא לי?
אם כן, אז תפוחי אדמה.
אם לא, אז אני מניח שפסטה.
וואי את כל היום בחמותת חחח
שואל השאלה:
^^^^ לא אני בסדר
^וואי כןן כבר פעם שלישית היוםם
חשבתי שאני היחידה שאוהבת פסטה בולונז
שואל השאלה:
^פסטה בולונז זה מטורףף
נכוןן
וכל הכבוד על הכמה פעמים בחמות היופ
סושי!!
שייק חלבון
שואל השאלה:
^^^תודהה!!
סושי
אנשים תמימים
איך לא אמרתם תפוחי אדמה??? אפשר להכין כל כך הרבה מתפוחי אדמהה חחח
צ'יפס, פירה, פוטטו, חטיפים מתפוחי אדמה, מרק עם תפוחי אדמה, הום פרייז, ועוד המון דבריםם
בקיצור לשאלה: תפוחי אדמה
שניצל חדמש
tWM
סושי טו צ'יפס
רשה לי ליחיות
שואל השאלה:
^^^^התכוונתי מאכל אחד, לא משהו שאפשר להכין ממנו מאכלים
אבל רעיון יצירתי חחח
אה אוף
אז צ'יפס
המבורגר של bsr
התלבטות קשה בין סושי לפסטה רוזה
שווארמה, המבורגר או סטייק !!
אנונימית
המבורגר
צ'יפס קל קלי קלושק
או קובה או גונדי
אנונימי
שווארמה. קל
אנונימית
סושי
המבורגר, יש בו הכל
.^R
אותך;)
אנונימי
המבורגר עם חסה ועגבניה, צ'יפס ורוטב אלף האיים בצד - הזמנתי דיל;)
קשה אני אוהבת לגוון באוכל אז אולי נחליט על קוסקוס עם מרק הירקות ושניצל תירס בצד
אבוקדו עם מיץ לימון
באבוקדו גם יש המון ברזל ושמן טבעיים, וגם זה הפרי/ירק האהוב עליי
חזיר
אנונימי
פסטה שמנת או צ'יפס
אנונימית
קציצות דגים של אמאא
או דג מרוקאי
או קוסקוס עם מרק ועוף
או פסטה רוזה (למרות שלא הייתי מחזיקה הרבה כנראה)
ז' מאכל בדוי
אנונימית
שניצל דקק
סלט חסה
צריך להשיג ויטמינים איכשהו (נצטרך איכשהו לדחוף כדורי ברזל לסלט)
סושי
המבורגר, אייס וניל.
סושי מקסימום ימאס ואז אני אשים קץ לחיי
כרוב ממולא ואז אני אפרק בנפרד אורז בשר שעועית כרוב
סושי או שניצל של יום שישי
מרק עוף עם קניידלך.
יש שם גם נוזלים, גם ירקות, גם חלבונים, וגם פחמימות.
גם חיים ארוכים ביחס ללאכול רק מאכל אחד וגם החיים לא יהיו כזה סבל כי יהיה לגוף שלי פחות או יותר מה שהוא צריך..

על כמה מתערבים שאני היחידה שתבחר לפי היגיון?
אנונימית
שווארמה
סלט יווני
שקט
זה טעים
מתלבט בין סטייק אנטריקוט לפיקנייה
או שבכלל המבורגר
אבל בטוח משהו בשרי
שוקולד אגוזים
צ'יזבורגר עם בייקון ופירה
או פסטה קרמית טעימה כזאת
אנונימי
פסטה
קבב
תפוח אדמה כי אני יכולה לעשות עם זה מליון דברים
שניצל
סלט עוף חזה עוף מעל כזה
פסטה מכל סוג שהוא
נראלי סלט אם מישהו רוצה מתכון אז הנה 2 או 3 עגבניות תלוי בגודל, מלפפון, חצי/שליש גמבה, כמה עליי חסה, או בצל סגול(ממש מעט) או בצל ירוק ואם רוצים אפשר להוסיף זיתים אחרי ששמים הכל בקערה מערבבים, וחותכים מלא בולגרית לא מעודנת אני לא יודעת כמות מדוייקת אבל המון יותר ממה שנראה שצריך אחרי זה מערבבים שוב מוסיפים חצי לימון ומלח אבל רק אם לא שמתם בולגרית כי אז יצא לכם מלוח מידי מערבבים הכל ובסוף שמים שמן ומערבבים שוב וזה הסלט הכי טעים שתאכלו בחיים וואו *רק מציינת הסלט הזה הוא לא תוספת אלא ארוחה בפני עצמה אז בבקשה תנו לו את הכבוד הראוי❤
וואו המבורגר וול דאן כל יום פצצה!
^^ הרגת לחחח
אנונימית
מלוואח עם שוקולד
ציפס
סלט ירקות ממלפפון ועגבנייה
אני דווקא הייתי בוחרת לאכול את הפלוץ שהרגע עשיתי
סתם פסטה
דווקא נשמע טעים פליצי69
אך אוותר❤
סלט אהובי לעד
מרק אדם (עדיפות מבשר של בן אדם בן20-30)
תפוחי אדמה
המבורגר