5 תשובות
שואל השאלה:
^לא אשלח אבל למה?סתם מעניין אותי
^לא אשלח אבל למה?סתם מעניין אותי
אנונימית
לא לשלוח!!
תישלחי
אל תשלחי כלום
לא יודעת זה כזה נואש
תמיד כשאני עושה את זה אני מרגישה נורא נןאשת
תמיד כשאני עושה את זה אני מרגישה נורא נןאשת
באותו הנושא: