5 תשובות
שואל השאלה:
^לא אשלח אבל למה?סתם מעניין אותי
אנונימית
לא לשלוח!!
תישלחי
אל תשלחי כלום
לא יודעת זה כזה נואש
תמיד כשאני עושה את זה אני מרגישה נורא נןאשת