7 תשובות
אתה מסכם את המידע המודיעיני.נגיד נאסף מידע מודיעיני כזה וכזה וכזה וכזה אז אתה כותב את הדברים הרלוונטים
יש כאלה שמקבלים את זה דרך מיונים ומקבלים יחידות נחשבות יותר
ויש כאלה דרך תפקיד קביעה ומקבלים יחידות מודיעיניות נחשבות פחות אבל עדיין נחשבות
יש כאלה שמקבלים את זה דרך מיונים ומקבלים יחידות נחשבות יותר
ויש כאלה דרך תפקיד קביעה ומקבלים יחידות מודיעיניות נחשבות פחות אבל עדיין נחשבות
אנונימי
שמ"מ בשחקים זה חוקר מודיעיני?
בתור התחלה מישהו שמשרת שם לא יגיד לך אם כן אבל למה?
^אתה משרת במסלול שממ?
אנונימי
בוא לפרטי
שואל השאלה:
אנונימי4531
אתה משרת בתפקיד? אם כן אני אשמח לדבר איתך כי אני מתבלט אם לרצות את התפקיד או לא
אנונימי4531
אתה משרת בתפקיד? אם כן אני אשמח לדבר איתך כי אני מתבלט אם לרצות את התפקיד או לא
אז למה שאלת
אנונימי