8 תשובות
אוף גם אני אבל אני מאמינה שהם במקום טוב יותר ואני בטוחה שהם היו רוצים שנזכור אותם כמו המשפחה השלמה והמאושרת שהם היו, והם לנצח ישארו ככה.
זה קשה אבל אין לנו מה לעשות אם זה חוץ מלתמוך בהם ולהעלות מודעות בעולם לצערי
אנונימית
שואל השאלה:
אני מסתכלת על החיוך של אריאל והלב שלי נשבר
אני מסתכלת על החיוך של אריאל והלב שלי נשבר
אנונימית
זה נורא אני גם לא מפסיקה לבכות
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
גם אני כלכך לא הפסקתי לבכות בימים האחרונים אבל לפחות הם לא סבלו בתנאים לא תנאים
תזכרי שהם מלאכים בגן עדן
שואל השאלה:
חבל שהם לא מלאכים שאפשר לחבק...
חבל שהם לא מלאכים שאפשר לחבק...
אנונימית
יקרה,
העצבות שעולה מהפוסט ושמהדהדת בלב של כולנו...
נדמה שהבשורה העצובה שקיבלנו בשבוע שעבר מנקזת אליה הרבה כאב של השנה האחרונה. נאחל לעצמנו שמכאן נחווה בעיקר רגעים מאושרים יותר.
שיתוף אדם קרוב עשוי לעזור לשאת את הכאב ביחד.
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אולי מתנדבנו גם יוכלו לסייע. אני מזמין אותך לפנות למתנדבנו בוואטסאפ במספר 0559571399 או בצ'אט בלינק המצורף.
מתנדב סה"ר
העצבות שעולה מהפוסט ושמהדהדת בלב של כולנו...
נדמה שהבשורה העצובה שקיבלנו בשבוע שעבר מנקזת אליה הרבה כאב של השנה האחרונה. נאחל לעצמנו שמכאן נחווה בעיקר רגעים מאושרים יותר.
שיתוף אדם קרוב עשוי לעזור לשאת את הכאב ביחד.
אני מתנדב בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. אולי מתנדבנו גם יוכלו לסייע. אני מזמין אותך לפנות למתנדבנו בוואטסאפ במספר 0559571399 או בצ'אט בלינק המצורף.
מתנדב סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: