7 תשובות
בעד
להחזיר אותם ואז לפוצץ את כל עזה
שחבל מאוד שהעיסקה הזאת קרתה.
אבל היא קרתה ואין מה לעשות, אז כרגע זה רגשות מעורבים של שמחה על כך שהחטופים חוזרים, אבל פחד מפני הבאות..
מקווה שהעיסקות הבאות לא יהיו כאלה מופקרות.
נשלם כל מחיר, אפילו שזה מחיר כבד
רגשות מעורבים, פחד
אבל זאת העסקה וצריך להחזיר את החטופים שלנו
שאין מה לעשות ושזו ההזדמנות האחרונה להחזיר את החטופים שלנו הביתה
מחבלים* ואין מה לעשות רק שצהל והשבכ לא יאכזבו
אנונימי
זה כלום בתמורה לתצפיתניות שיחררו יותר
אנונימי