11 תשובות
שבוע לפני למדתי ועברתי
כן את יכולה
אני התחלתי ללמוד שלושה חודשים ועברתי על טעות אחת ובאתי ממש בטוחה בעצמי
בהתחלה תתחילי מכל השאלות יש איזה 1100 וליטרלי עברתי על הכל
אחרי שאת מרגישה שאת מצליחה הרבה תעברי למבחנים
וגם כשאת נכשלת במבחנים אז תראי במה טעית ותנסי לזכור את זה כי בתאוריה בסוף כל השאלות כתובות אותו הדבר גם במבחן וגם בתרגול
שואל השאלה:
^לא עברת על תמרורים גם?
בקושי ולמדתי ועברתי. הכי בקטנה בעולם זה עניין של הבנה
יש אפליקציה ממש נחמדה זה כזה ל כמו ששמים מעל הרכב בשיעור נהיגה ויש שם מלא נושאים ושיעורים בנושאים. לי היה בבית ספר שעה בשבוע של חינוך תעבורתי בכיתה י אז ידעתי בערך ואני אישית רק תרגלתי ולמדתי תמרורים בבית
שואל השאלה:
^כמה זמן למדת?סך הכל
אני ממליצה ללמוד קודם תמרורים לא ממש לפרטי פרטים אבל להבין את העיקרון שלהם מה הפואנטה בצורה או בצבע של התמרור כן יש סוגי תמרורי שעדיף לעבור על המשמעות שלהם ואחרי זה להתחיל את המבחנים
אבל מה שאני אומרת זה בקטנה כאילו לא משהו רציני כאילו ברמת היום יומיים
איזה הגזמה לומדים יום יומיים לפני חורשים על האפליקציות וניגשים זה הכי בקטנה בעולם
שואל השאלה:
^אבל איך לומדים וניגשים לזה?ישר מבחנים או תמרורים קודם
אני למדתי נושאים שנה שלמה, התרגול שעשיתי בבית הסתכם בכמה ימים לפני. היו לי גם בחנים אז הייתי חייבת ללמוד נושאים גם בלי שום קשר לתאוריה. בגדול כמה ימים לפני התאוריה ממש ישבתי ועשיתי מבחנים, וגם זה לא הרבה.
די הבנתי את העקרון וזה כל הקטע.
עברתי על הכל
היו שם אלף מאה שאלות לא נראה היו שאלות שלא עברתי אולי עליהן