45 תשובות
הייתי מרביץ לה חזרה בשדיים
אנונימי
כן אבל אחרי המכה הראשונית את תצתרכי להתחיל להתפלל
שואל השאלה:
הוא יוכל להמשיך להרביץ אחרי?

לראשון^^^
מכות בציצים זה כואב אבל הרבה פחות
אנונימית
לא
אחרי שהיא תרביץ לו בביצים יהיה לה יותר מסת שריר ממנו? היא פתאום תהיה יותר חזקה ממנו פיזית? לא היא לא

חוץ מזה אם עכשיו למישהו הייתה פציעה בכתף והיית בכוונה מכה אותו שם כי את יודעת ששם זה יותר כואב זה אומר שאת חזקה ממנו? לא, זה פשוט אומר שאת משחקת מלולכך
שואל השאלה:
אז מה בנים מתבכיינים שזה כל כך כואב עובדה אתם אומרים בן יכול להמשיך להילחם אחרי שהוא חוטף לביצים

hijo^ הכוונה חזקות במכות יעני ינצחו בקרב לא קשור מי מרים יותר בחדכ או וואטאבר
אנונימית
זה עדיין לא נקרא חוזק
אם אני אנצל את הנקודת חולשה שלך זה אומר שאני חזק ממך? לא זה לא
ולא כולם יכולים לסבול את הכאב ולהמשיך^
שואל השאלה:
איזה יכול לסבול ראיתי אתמול בן חוטף לשם כדורגל בשיעור ספורט (מזה חשבתי על השאלה) לא יכל להמשיך לשחק בקושי חזר לכיתה המסכן חחח
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש לא אותו דבר מכות לכוס זה כואב אבל זה לא משתק כמו אצל בנים
אנונימית
שואל השאלה:
נו אז על זה השאלה אני יודעת שפיזית בנים יותר חזקים אבל אם לבת מותר להרביץ לו בביצים זה לא ייתן לה לנצח בקרב מכות?
אנונימית
זה נכון מכה לביצים ומכה לכוס זה לא אותו דבר גם אם הגבר חזק יותר ממנה
בגלל זה להשוות את זה לפציעה זה יותר נכון
אם את מכה מישהו בפציעה שלו זה יכול לשתק אותו אבל זה לא אומר שאת חזקה ממנו

את יכולה לנצח ככה אבל מה הטעם? זה לא ניצחון אמיתי אם שיחקת מלוכלך ואם זה היה חוקי אז היו קונים מגני ביצים ככה שגם אם ירביצו לשם זה לא יכאב או שלא ישתק לפחות
שואל השאלה:
hijo אתה לא מבין אני לא מדברת על כוח פיזי אני מדברת על מי מנצח אם רבים מכות
ובמובן הזה ברור שבן אדם פצוע יפסיד אם הוא הולך מכות נגד מישהו בריא
אנונימית
השאלה שלך היא על חוזק
ניצחון זה לא חוזק, פעם הבאה תהיי ספציפית
שואל השאלה:
הנה ערכתי מרוצה?
אנונימית
אם תצליחי להנחית לשם מכה יכול להיות שתנצחי, אבל יהיה לך קשה לעשות את זה כי בנים חזקים פיזית הרבה יותר מבנות ויכסחו אותך דיי מהר
שואל השאלה:
אלא אם הוא מוריד אותה במכה אחת כנראה היא תצליח לפגוע
אנונימית
זה ממש תלוי, אם הוא יודע להילחם יהיה לה קשה מאוד, לפגוע בביצים זה לא כזה קל כמו לתת בוקס ליד אפשר להתחמק להיזהר ולא לתת.
שואל השאלה:
לא חייב בוקס אפשר בעיטה
אנונימית
אני מתכוון שזה לא קל כמו לתת בוקס.
ובעיטה זה מסובך גם הוא יכול לתפוס לך את הרגל באוויר למשוך ולגרום לך ליפול.
גבר יכול להרוג אישה בכוח שלו מדבר על הרוב לא מיעוט
אנונימי
שואל השאלה:
בחיים לא רבתי מכות נגד בן אבל נראה לי אם הייתי רק מתמקדת בזה לא רואה איך הוא היה עוצר אותי אלא אם הוא מעלף אותי במכה
אנונימית
את כנראה לא מבינה כמה קשה זה. בן יותר מהיר הוא יכול להקיף אותך ולהתנגש בך ולהפיל אותך ממש בקלות. זה לא עובד כמו שאת מתארת.
שואל השאלה:
אנונימי כי למה לא לא רבתי רציני עם בן אבל כן הלכתי מכות בצחוק ואם רציתי ממש הייתי יכולה לתפוס לו או משהו

לאפיק כן אבל אצל בנים הרבה יותר רגיש מתבכיינים על כל נגיעה קטנה
אנונימית
גם אני לא רבתי מכות אף פעם, אבל אני יודע מה לעשות. וכמו שאמרת רבת *בצחוק* הוא לא נלחם רציני בגלל שהוא ידע שלא תפגעי בו. אם הוא היה רוצה אפילו אם הוא לא יודע להילחם הוא תמיד יכול להיתקע בך ולהפיל אותך בקלות.
שואל השאלה:
מה זה "להתקע בך" חחח
זה הקטע הוא כן הפיל אותי וזה אבל אם הייתי מכוונת לביצים זה לא משנה הייתי עדיין מגיעה בקלות
אנונימית
כמו שאמרתי, הוא לא נלחם באמת. הוא ידע שלא תפגעי בו באמת אז הוא לא הגן על עצמו.
הוא החשיב את זה כמשחק אם את רוצה לדייק
בן יכול להשתמש במסה שלו כדי להפיל אותך, או לקפוץ עליך או להתקע בך, זה הכל. משם לנצח זה ממש קל
בעיטה לביצים זה כמו בעיטה לבטן רק שזה לא נעלם ויכול להיות שהוא יצא בלי ילדים מזה. שאלה מאוד מטומטמת
היא מדברת יותר בכיוון של מישהו אונס מישהי אז איך היא יכולה לנצח אותו, אם הבנתי נכון. וכולנו יכולים להסכים שלאנסים לא מגיע ילדים
תלוי באיזה גלדיאטור הם נכנסים בזירה הזאת
^^ מאיפה הסקת את זה שזה באונ0 ? וכן לגמרי לאנ0ים לא מגיע ילדים וגם לא מגיע לחיו..
בנות היו מכסחות בנים והייתה אפוקליפסה נראה לי
בטח יפחדן^
ברור שבת יכולה לנצח, במיוחד אם היא יודעת להילחם והוא לא. אבל השאלה הייתה בקרב שווה של בת ממוצעת לבין בן ממוצע ושם, הבן לוקח
אני בן ויודע שיש נשים שיכולות לנצח גברים
גם אם הן חלשות ממנו פיזית זה עדיין אפשרי
אהמ אני יודעת להילחם אני חגורה אדומה בטאקוואנדו^
בתור מישהו שעשה ספארינג עם בת אחרי שהיא הכניסה לי אחת לביצים בטעות היא ניצחה לא הצלחתי להמשיך
אנונימי
ואוו כן אתה אמיץ בדיוק כמו שאתה אמיץ לא לשים על לא אנונימי
חמוד שלי אתה לא חגורה אדומה בטאקוואנדו נכון?^
יודע אם היא יודעת להילחם ואתה לא גם אם היא חלשה ממך פיזית היא עדיין יכולה לכסח אותך
צא מהסרט ותבדוק בעצמך
אולי תלמד משהו

כשזה מגיע למכות, לדעת להילחם יכול מאוד לשנות את התוצאה ומי ינצח
אם אתה חזק אבל סתם זורק אגרופים לאוויר והיא יודעת להילחם, להתחמק וטכניקות
מי נראלך ינצח? היא כי היא תדע איך להפיל אותך ואיפה לפגוע בך
ממש לא פשוט בנות אוהבות לעשות את עצמן חלשות ועדינות
לא יודע לגבי המספר אבל פיזיולוגית גבר ממוצע יותר חזק מאישה ממוצעת זה נכון, יש לנו יותר מסת שריר
אבל בקרב זה לא תמיד מה שיכריע ולא תמיד מה שישנה
כתבתי למעלה למה
כנראה
אנונימי
יש הרבה בנות חזקות פיזית גם לא רק בנים