8 תשובות
רק לא דיסקונט
אני בבנק הפועלים
שואל השאלה:
למה לא
אנונימי
למה לא דיסקונט
אנונימית
אני בנקאית,
ממליצה לך לעשות סקר שוק ולבדוק את התנאים שמגיעים לך בכל בנק
התשובה היא שבסופו של דבר הכול אותו חרטא וכולם מציעים את אותם התנאים.
כל עוד לא תלך על איזה בנק דיגיטלי (one zero) אמור להיות לך את כל ההטבות שכולם נותנים.
נראה לי פפר
דיסקונט/פועלים ואם יש לאומי לצעירים אז כדאי לבדוק
אני הכי ממליץ על דיסקונט או פפר
תמיד כדאי גם לשאול משפחה וחברים לגבי זה
אנונימי