16 תשובות
בבית רואה חדשות, אוכל משהו ואולי עוד מעט הליכה (אני מרגיש גנגסטר פתאום)
משחקת ולורנט
עבודה באזרחות
פותרת שיעורים בכימיה כי אין לי חיים
ואתה?
אנונימית
שכחתי שהיום זה חמישי בערב אבל וואלה קר בחוץ וכולם עושים משהו אז יושב בבית עם כובע גרב רואה קופה ראשית
מתמרמר במיטה כי סיימתי את משמרתי בבסיס והאוטובוס בגלל ההפגנה בבגין החליט לא להופיע והמתנתי כשעה לאוטובוס הבא מה שיוצא שאני בבית רק עוד חצי שעה בערך. please god save me
שואל השאלה:
כלום אחד המשעממים בדרך כלל הייתי יוצא עם חברים אולי אבל לא נפגשים
בחוג שלי עד 20:00/20:15/20:30/21:00/21:30...
ואז אני גמורה כי זה חוג בלט קלאסי ומודרני ואני שם מ16:45 מתנדבת ורק מתחילה ב19:00 ואז הוכלת מתקלחת רואה משהו
הרבה
כלום ואתה?
חחח
אנונימית
סמאלה
כואבים את מותם של ביבס
אותך
שואל השאלה:
בואי
עושים רועי