תשובה אחת
תכנות זה כתיבת קוד, קוד זה סוג של דרך "לדבר" עם המחשב ולהגיד לו כביכול מה לעשות ממשימה הכי קטנה עד לפיתוח תוכנה שלמה הכל תלוי ברמה של הקוד