10 תשובות
חול
חול
שואל השאלה:
תסבירו למה
חול, כי אין ישראלים
אין סיבה
חול יותר כיף מהארץ
שואל השאלה:
מה הבעיה עם ישראלים?
חול זה אווירה שונה אפילו אם זה פחות יפה . יש משהו בזה שאתה יוצא החוצה
המדינה שלנו מדהימה מבחינת נופים , הגולן מדהים לדוגמה. יש משהו שזה בחוץ
חול
יותר מתחברת לנוף ויותר מתחברת לאקלים, בארץ או שחם מדי לטייל או שקר מדי ואין באמצע
אין על הארץ, כל ס"מ פה זה פלא הטבע ויש כלכך הרבה מקומות באמת כלכך הרבה, בעיקר בצפון, חורים שהם באמת זה לראות ולא להאמין.
יש בחול כמובן דברים וטיולים ומסלולים שלא תראה פה כי המדינה כי די חמה בסופו של דבר, יש מדינות שקור זה 24/7 אצלהם וכן יש חוויות שהן ניתנות לביצוע רק בחול אבל באופן כללי, רק הארץ!!