20 תשובות
כוח. לצערי
לדעתי זה כוח
ברור שזה כוח אבל לא הייתי אומר שאפשר לזייף יופי כי ניתוחים והזרקות זה נראה דוחה ואפשר בקלות לזהות את זה איפור זה פקטור חזק אבל הוא רק לנשים בכללי יופי זה שילוב של סימטריה מבנה גוף מסויים בהתאם לציפייה החברתית באותה שנה ועוד כמה גורמים אבל לא הייתי אומר שאפשר לזייף את זה צריך להיות או מזליסט בגנטיקה או להשקיע המון המון בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה יכול לעשות השתלות לעצם שזה הכי איכותי ונראה הכי טבעי אז ברור שאתה יכול לזייף את זה
אנונימי
ואני גם יכול להיות פיל מעופף ולהביא ביד לשרק
הבנת מה אמרתי בגדול אל תכנס לקטנות
אנונימי
לצערי הרב זה כוח ואנשים יפים תמיד מקבלים פריווילגיות שלא מגיעות להם :(
שואל השאלה:
beauty privilege ;)
אנונימי
מה אתה מחייך... זה עצוב לא מצחיק
למה לא מגיעות להם אבל^^
אנונימי
זה כוח לדעתי אבל לא משהו משמעותי מידי זה ברמה דיי קטנה
אנונימי
שואל השאלה:
אתה לא יודע כמה זה משמעותי אחי
אנונימי
בני אדם זה חרא
זה מאוד תלוי במין של האדם אם זה גבר זה יהיה פחות משמעותי משל אישה
אני אסכים שיש כמה יתרונות אבל זה באמת לא כמו שאתה חושב אלא אם באמת היא איזה מלכת יופי
אנונימי
^^ריל שיט
אנונימי
שואל השאלה:
לפי דעתי זה באותה מידה אצל גבר ואישה אני אומר לך את זה בתור מישהו שיש לו חבר ממש מכוער
אנונימי
כן כבר לאף אחד לא אכפת טבעי או לא
שואל השאלה:
ואיפור כמובן אה
אנונימי
זה כוח
אבל היום עם ההזרקות האיפור והניתוחים
לכל אחד יכול להיות את זה אם ממש בא לו
זה כוח וקל יותר בחיים
לצערי
יש הבדל מסויים בין נשים לגברים בכל דבר אפשרי גם בפריבילגיות יופי וזה לא דבר רע אבל זה מה שזה
אנונימי