10 תשובות
כן
מספיק להקשיב בשיעור ויודעים את החומר בשלוש
מספיק להקשיב בשיעור ויודעים את החומר בשלוש
כן
הגיוני לגמרי
הגיוני לגמרי
שואל השאלה:
כדי לי לרדת אז לשלוש ?
כדי לי לרדת אז לשלוש ?
אנונימית
כן ברור, אין מה להשוות בכלל את הכמות תרגול שצריך בין 3 ל4 במתמטיקה
ואל תרדי ל3 עדיף לך לעשות 4 ולהתאמץ כמה שתוכלי
ואל תרדי ל3 עדיף לך לעשות 4 ולהתאמץ כמה שתוכלי
כע יש לנו חומר קליל שם בשלוש יחל
אם את מסוגלת ל4 עדיף להישאר
לא ממש לא אל תרדי לשלוש
תשקיעי טיפה יותר בארבע, בארבע גם יש בונוס לציון וגם זה הרבה הרבה יותר טוב באוניברסיטה
תשקיעי טיפה יותר בארבע, בארבע גם יש בונוס לציון וגם זה הרבה הרבה יותר טוב באוניברסיטה
כן הגיוני, זה נטו עניין של הבנת החומר, האם לרדת ל3? אפשר זה לא משהו רע
תעשי 4, לרדת ל3 זה רעיון נוראי. תבקשי עזרה בחומר של 4 עד שתביני אותו
וז. הגיוני שהיא קיבלה 100 ב3 זה חומר של כיתה ח
וז. הגיוני שהיא קיבלה 100 ב3 זה חומר של כיתה ח
כן קרה לי ככה גם פעם
באותו הנושא: