7 תשובות
שמע, אתה לא טיפש. טיפשות לא נקבעת לפי אייקיו. תסתכל על דונאלד טרמפ, האייקיו שלו גבוהה בהרבה מהממוצע והוא מטומטם!.
אם אתה תתן לאייקיו שלך לעצור אותך (שהוא דרך אגב בטווח הממוצע הטיפה נמוך יותר) אז אתה תהיה באמת מטומטם.
אם אתה תתן לאייקיו שלך לעצור אותך (שהוא דרך אגב בטווח הממוצע הטיפה נמוך יותר) אז אתה תהיה באמת מטומטם.
תלוי אתה בנאדם או שימפנזה?
לא זה לא אומר
שואל השאלה:
כשעשיתי אבחון בדקו לי את האיי קיו ויצא 82 :(
כשעשיתי אבחון בדקו לי את האיי קיו ויצא 82 :(
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא אומר שאני טיפש
אבל זה לא אומר שאני טיפש
אנונימי
זה די נמוך לצערי
איפה בדקת?
מבחן אייקיו כבר הוכח כלא אובייקטיבי.
הרבה גורמים משפיעים על היכולות שלך, כגון ריכוז, מצב רוח וכו.
אפילו אם יש לך פיפי בזמן המבחן זה יכול להתבטא בציון נמוך יותר.
אני במקומך לא הייתי נותנת לזה הרבה משקל
מבחן אייקיו כבר הוכח כלא אובייקטיבי.
הרבה גורמים משפיעים על היכולות שלך, כגון ריכוז, מצב רוח וכו.
אפילו אם יש לך פיפי בזמן המבחן זה יכול להתבטא בציון נמוך יותר.
אני במקומך לא הייתי נותנת לזה הרבה משקל
באותו הנושא: