5 תשובות
לא
את מתמזמזת עם חברות שלך?
ךא
קצת מאבד את הקטע של חברות תמימה לא? אם זה כזה בין חברות שזה קורה הרבה אז בסדר אבל בין חברים? פחות.
לא
הרעיון בנשיקה זה להראות אהבה ואין דבר כזה חברות עם אהבה זה מוביל לפיתוח רגשות וחברים עם רגשות אחד לשני הם לא חברים
הרעיון בנשיקה זה להראות אהבה ואין דבר כזה חברות עם אהבה זה מוביל לפיתוח רגשות וחברים עם רגשות אחד לשני הם לא חברים
באותו הנושא: