6 תשובות
זה לא מודיעין, זה תקשוב...
זה תפקיד די משעמם לפי מה שהבנתי מחבר, גם חיל התקשוב נורא אז אני לא ממליץ
אנונימי
שואל השאלה:
^
לא קיבלתי את זה אבל זה היה לי בשאלון העדפות(אני עושה מסלול מיוחד ויותר מתחשבים בו בתפקידים)ושקלתי לדרג את זה בין התפקידים הראשונים כי אמרתי להם שאני רוצה משהו בסגנון התקשוב
אנונימית
מזתומרת מסלול מיוחד? מה עשית?
אנונימית
שואל השאלה:
^
טירונות לי אור ולא עדיין לא עשיתי אותה אני עושה אותה ביולי אבל היא לכאלה עם פרופיל נפשי נמוך זה סדיר אבל לא מתנדבים
אנונימית
איך היה לך במבחן הפיזי? שקיבלת את זה?
אנונימית
תאמת שנראלי שכע זה מודיעין...