10 תשובות
כן
אבל לפי דעתי כדאי לך לשאול רופא שכבר ימליץ לך
יתנו המלצה טובה
שואל השאלה:
הלכתי לרופא עור שלא עזר בכלל, ויש לי עוד תור לרופאת עור יותר מקצועית אבל זה רק בעוד חודשיים בערך ואני צריך משהו עכשיו כי הידיים שלי יבשות מדממות ומגרדות למרות שאני שם קרם ידיים כל הזמן
אנונימי
תנסה לשאול את רופא המשפחה, שימליץ על משהו בינתיים. לפי מה שאתה כותב יכול להיות שזו תגובה אלרגית כלשהי או פטרייה בעור. אולי אתה צריך משהו אנטיביוטי.
תפנה לבית מרקחת , יש שם אנשים שמבינים
אנונימית
כן זהו עדיף לשאול רופא אמיתי
אני עוזרת רוקח בבית מרקחת. ממליצה בעיקר על קרם ידיים של ד"ר פישר מסדרת היו לקטין (תחפשי את זה עם הכי הרבה אחוז של אוריאה) , או דריי פיקס של לייף.

הרוקח אצלנו תמיד ממליץ על הקרם ידיים של פלקסיטול אבל הרבה לקוחות אומרים שהם לא אוהבים את המרקם ושהוא לא נספג טוב.
יכול להיות שכן ויכול להיות שלא, תלוי על איזה עובד אתה נופל.
לא יותר פשוט לשאול את רופא המשפחה ואז לבקש משהו ספציפי?
מאמינה שכן
תשאלי איזה אפשרויות יש ומה המחירים ותפעילי שיקול דעת
תקני אחד מהמומלצים אבל בהתאם לתקציב כי ברור שהעובדים ימליצו על היקר
אנונימית