31 תשובות
הסיבה שאני בחיים ומתפקדת זה בעיקר החתולים שלי, אבל כן יש בי רצון ללמוד ולהתקדם בחיים אז זה מניע אותי ברמה מסויימת.
אבל הם לגמרי הסיבה שאני בחיים עד כה
אבל הם לגמרי הסיבה שאני בחיים עד כה
תלוי למה אני קם אם זה לעבודה אז הכסף אם זה ליציאה אז בנות אומר דוגרי
חתולים, להצליח בלימודים שלי ובסופם להתמקצע בהם, לבנות משפחה.
הידיעה שהקב"ה העיר אותי אז יש לו עוד תוכניות לעתיד שלי...
אנונימית
מה שגורם לי לקום זה המחשבה שיום אחד אני אשיג את החלום שלי
לעשות סמים
אנונימית
בתכלס אני פשוט אומרת לעצמי שכשאני אגדל ואסיים ללמוד אני אעשה שינוי ואטייל בעולם ואגלה דברים כי זה החלום שלי אז מה שמחזיק אותי זה שאני אופטימית
יש לי חלום להגשים
המשפחה, הרצון לנצל את החיים ולחיות אותם
אנונימית
יש לי כמה חלומות אבל בעיקר אני חושבת שאני רוצה לטפל באנשים, ללמוד פסיכולוגיה ואולי פילוסופיה, לטייל בהרבה מקומות בעולם, לחוות אהבה, להביא ילדים^^
לעבוד את הקדוש ברוך הוא בכך שאני יעשה עוד ועוד יום את הכי טוב שלי ואנסה לגרום לאנשים אושר
בעצם לקום בבוקר במחשבה שיום אחד אני אשיג את הדברים האלו נותנים לי מהות לחיים ורצות לחיות^^
התקווה שמתי שהו הכל ישתפר ואני אשמח לקום ושהחיים היו שמחים יותר כי כרגע קשה לי אבל התקווה שישתפר עוזר לי
אנונימית
מסקרן אותי לדעת אם יקרה משהו שונה
אנונימית
העובדה שאין לי אפשרות פשוט להחליט לא לקום אז בסופו של דבר אני דיי חייבת ואפילו שאני לא רוצה ואין לי את האנרגיות או את המוטיבציה החיים פשוט לא עוצרים בשבילי אז אני חייבת לקום
god
חברים,משפחה,הבן זוג שלי, דברים שאני אוהבת,
כל הדברים בעולם שאני לא יודעת ומעניינים אותי, וגם האנשים שאני אוהבת
אח שלי,אני לא אהיה מסוגל בחיים להשאיר אותו לבד,ואני תמיד אעשה הכל בשביל שהוא יהיה מאושר ושמח
אנונימי
לעשות טבלת יאוש למתי מוציאים עוד עונה של בובספוג
לגור ביפן
בעיקרון אין לי ממש מהות לחיים. אני סובלת רוב הימים ובקושי רוצה לקום לעוד יום. (כמובן שיש לי פסיכולוגית ואני מטופלת אז למקרה ואיזה משטרה יראו את זה אני בסדר)
מה שמחזיק אותי בחיים זה התקווה הקטנה שאולי יום יבוא וזה ישתפר.
מה שמחזיק אותי בחיים זה התקווה הקטנה שאולי יום יבוא וזה ישתפר.
אני חייה כל יום כי אני יודעת שאני אקום ואהנה כי אני עושה מה שאני אוהבת לומדת כימיה אבל בעיקר רוקדת ושרה זה מה שגורם לי כל יום לקום ולחיות וגם חברות ששווה לחיות בשביל להיות איתן ועם המשפחה שלי ובעיקר סבתא שלי שאין לי (עוד הרבה זמן איתה) ): זה גורם לי להעריך את החיים ולרצות להנות מהם גם כשקשה
הרגעים הקטנים עם חברים הצחוקים לראות מקומות חדשים להכיר אנשים לחוות חוויות חדשות ולחיות את החיים מרגע לרגע פשוט זה הדבר היחיד שבאמת מקים אותנו בבוקר
שאני יכולה לפספס המון. ושבסוף יהיה לי טוב
משפחה חברים אמונה
החיים עצמם החוויות המטרות
החיים עצמם החוויות המטרות
להתקרב לה'
לשמוח ולצחוק
לשמוח ולצחוק
אם להיות כנה , התואר שאני עושה כרגע
אנונימית
מה שגורם לי לקום זה שיום אחד אני אמות ואני יהיה בשלווה בקבר
עבודת השם יתברך