31 תשובות
הסיבה שאני בחיים ומתפקדת זה בעיקר החתולים שלי, אבל כן יש בי רצון ללמוד ולהתקדם בחיים אז זה מניע אותי ברמה מסויימת.
אבל הם לגמרי הסיבה שאני בחיים עד כה
תלוי למה אני קם אם זה לעבודה אז הכסף אם זה ליציאה אז בנות אומר דוגרי
חתולים, להצליח בלימודים שלי ובסופם להתמקצע בהם, לבנות משפחה.
הידיעה שהקב"ה העיר אותי אז יש לו עוד תוכניות לעתיד שלי...
אנונימית
מה שגורם לי לקום זה המחשבה שיום אחד אני אשיג את החלום שלי
4d1
לעשות סמים
אנונימית
בתכלס אני פשוט אומרת לעצמי שכשאני אגדל ואסיים ללמוד אני אעשה שינוי ואטייל בעולם ואגלה דברים כי זה החלום שלי אז מה שמחזיק אותי זה שאני אופטימית
יש לי חלום להגשים
המשפחה, הרצון לנצל את החיים ולחיות אותם
אנונימית
יש לי כמה חלומות אבל בעיקר אני חושבת שאני רוצה לטפל באנשים, ללמוד פסיכולוגיה ואולי פילוסופיה, לטייל בהרבה מקומות בעולם, לחוות אהבה, להביא ילדים^^
4d1
לעבוד את הקדוש ברוך הוא בכך שאני יעשה עוד ועוד יום את הכי טוב שלי ואנסה לגרום לאנשים אושר
בעצם לקום בבוקר במחשבה שיום אחד אני אשיג את הדברים האלו נותנים לי מהות לחיים ורצות לחיות^^
4d1
התקווה שמתי שהו הכל ישתפר ואני אשמח לקום ושהחיים היו שמחים יותר כי כרגע קשה לי אבל התקווה שישתפר עוזר לי
אנונימית
מסקרן אותי לדעת אם יקרה משהו שונה
אנונימית
העובדה שאין לי אפשרות פשוט להחליט לא לקום אז בסופו של דבר אני דיי חייבת ואפילו שאני לא רוצה ואין לי את האנרגיות או את המוטיבציה החיים פשוט לא עוצרים בשבילי אז אני חייבת לקום
god
חברים,משפחה,הבן זוג שלי, דברים שאני אוהבת,
כל הדברים בעולם שאני לא יודעת ומעניינים אותי, וגם האנשים שאני אוהבת
אח שלי,אני לא אהיה מסוגל בחיים להשאיר אותו לבד,ואני תמיד אעשה הכל בשביל שהוא יהיה מאושר ושמח
אנונימי
לעשות טבלת יאוש למתי מוציאים עוד עונה של בובספוג
לגור ביפן
בעיקרון אין לי ממש מהות לחיים. אני סובלת רוב הימים ובקושי רוצה לקום לעוד יום. (כמובן שיש לי פסיכולוגית ואני מטופלת אז למקרה ואיזה משטרה יראו את זה אני בסדר)
מה שמחזיק אותי בחיים זה התקווה הקטנה שאולי יום יבוא וזה ישתפר.
אני חייה כל יום כי אני יודעת שאני אקום ואהנה כי אני עושה מה שאני אוהבת לומדת כימיה אבל בעיקר רוקדת ושרה זה מה שגורם לי כל יום לקום ולחיות וגם חברות ששווה לחיות בשביל להיות איתן ועם המשפחה שלי ובעיקר סבתא שלי שאין לי (עוד הרבה זמן איתה) ): זה גורם לי להעריך את החיים ולרצות להנות מהם גם כשקשה
הרגעים הקטנים עם חברים הצחוקים לראות מקומות חדשים להכיר אנשים לחוות חוויות חדשות ולחיות את החיים מרגע לרגע פשוט זה הדבר היחיד שבאמת מקים אותנו בבוקר
שאני יכולה לפספס המון. ושבסוף יהיה לי טוב
משפחה חברים אמונה
החיים עצמם החוויות המטרות
להתקרב לה'
לשמוח ולצחוק
אם להיות כנה , התואר שאני עושה כרגע
אנונימית
מה שגורם לי לקום זה שיום אחד אני אמות ואני יהיה בשלווה בקבר
עבודת השם יתברך