51 תשובות
לא מביך
שואל השאלה:
מביך או לא אז לא הבנתי את התשובה
מביך או לא אז לא הבנתי את התשובה
תשים הכל טוב
אם אהיה כנה חח
לשים מדפטי תנך בביו פשוט נותן לי וויב מאוד כזה ערסי פרחי
אם אתה אוהב ורוצה שים זין על הדעות של אחרים
לשים מדפטי תנך בביו פשוט נותן לי וויב מאוד כזה ערסי פרחי
אם אתה אוהב ורוצה שים זין על הדעות של אחרים
^.
וזה גם קצת קרינג
אומרת בתור דתיה
וזה גם קצת קרינג
אומרת בתור דתיה
לא מביך ואפילו טוב, תהיה יהודי גאה תראה לכולם מה מקור ההשראה שלך
מה מביך
זה אפילו יפ
זה אפילו יפ
בתור אחת שלא מאמינה זה מאוד פדחני וגם יכול לדחות ממך אנשים..
אנונימית
בכלל לא זה מהמם
זה לא פדחני
לא מביך אבל תעתיק מהגוגל כי שבוע שעבר תפסתי צ'אחלה שאני שונאת שניסתה לצאת צדיקה אז כתבה פשוט משפט עם מלא ניקוד בביו והניקוד הזה זה היה חירבוש אחד גדול
שים מה שבא לך
כן
אני לא חושב שזה כתוב בתנ"ך
אנונימי
לא מביך אבל אני לא מבינה מה כל כך מיוחד בכמה משפטים מאיזה ספר
מסכימה ומחזקת^^
אנשים מאמינים בזה
זה שאתם לא מאמינים לא אומר שזה לא חשוב ולא נכון^
זה שאתם לא מאמינים לא אומר שזה לא חשוב ולא נכון^
מאמינים או לא זה לא משנה, בסופו של דבר זה נשאר ספר עם מילים^ וגם באתר הזה אנחנו יכולים להביע את דעתנו אז אל תתלונן.
לא מביך
מסכימה אובסס למנגו
לא מביך
לא ממש לא
ממש לא
לשים לשים
למרות שזה יכול לתת וויב של ערס אם אתה נראה קצת ערס
למרות שזה יכול לתת וויב של ערס אם אתה נראה קצת ערס
לא מביך
ממה שראיתי כל הערסים שמים את זה
וכל הבנות שמראות תחת ציצי שמות את זה
רוצה תשים
וכל הבנות שמראות תחת ציצי שמות את זה
רוצה תשים
לא מביך פשוט חרוש ומוזר כי רוב האנשים ששמים את זה זה ערסים שכולנו יודעים כמה תת רמה הם במציאות
כן זה מביך
ממש לא
לפי דעתי זה אפילו נורא יפה לראות שיש אנשים מאמינים שבאמת מתחברים לפסוקים מהתנך שלנו.
לפי דעתי זה אפילו נורא יפה לראות שיש אנשים מאמינים שבאמת מתחברים לפסוקים מהתנך שלנו.
בכלל לא אחי
ממש לא מביך
מביך
לא מביך
שה לא תנך. כתוב בגוגל שזה משנה אבות.
קיצר לתשובה, תעשה מה שבא לך.
אם אתה מסכים עם המשפט ובא לך להראות שאתה מסכים איתו - שים אותו בביו
קיצר לתשובה, תעשה מה שבא לך.
אם אתה מסכים עם המשפט ובא לך להראות שאתה מסכים איתו - שים אותו בביו
לא מביך בכלל
מביך רק בנות עושות את זה ולרוב זה צאחלות
אנונימי
לשים פסוק מהתנ"ך זה לא מביך אבל זה לא מהתנ"ך או מהמשנה
תעשה מה שאתה מאמין בו .
לא לייחס חשיבות למה אחרים חושבים, תשים זרקור על עצמך
לא לייחס חשיבות למה אחרים חושבים, תשים זרקור על עצמך
ממש פדחני
דווקא אהבתי
זה אחלה
זה אחלה
לא מביך
מביך שיש לך בכלל אינסטגרם.
זה משפט מדהים בלי קשר לתנך
לא מביך
לא מביך
מה יש לכם זה משפט ממש חמוד.
אם הייתי רואה משפט כזה באינסטגרם בתור בת הייתי חושבת רק דברים טובים על האדם שכתב את זה
אם הייתי רואה משפט כזה באינסטגרם בתור בת הייתי חושבת רק דברים טובים על האדם שכתב את זה
לא פדחני בכלל לדעתי זה הכי היפה שיש
לא
מאיפה זה? מהקוראן או הברית החדשה?
שים אבל מה שאתה רוצה
שים אבל מה שאתה רוצה
לדעתי זה ממש יפה
איזה חומש פרק ופסוק זה?
איזה חומש פרק ופסוק זה?
זה קרינג
ירמיהו לא ל^^
והמבין יבין
והמבין יבין