3 תשובות
אני מסיימת השנה את התוכנית ואני יכולה להגיד שהכי חשוב זה המבחן סוף ובכללי שיהיה ציונים שמונים פלוס כמובן גם ציון אחד פחות טוב בעיקר מתחילת שנה לא משפיע כמעט בכלל בעיקרון אם הלך לך אפילו סביר במתכונת סוף 70 וקיבלת בערך 85 פלוס בסוף זה ממש טוב
אני אישית זוכרת שבכיתה ח היה לי ציונים ממש טובים ואז במתכונת סוף קיבלתי שבעים ומשהו ונלחצתי מזה ובסוף הצלחתי ממש בסוף וכמובן העבירו בלי בעיה בכללי לרוב המתכונות של המורים יותר קשות מהמבחנים הארצים אז אל תתני לזה להלחיץ אותך
בהצלחה ממש ואם יש לך שאלות תשאלי אותי בכיף
היוש
אני כרגע בכיתה יב
הייתי בבר אילן ופרשתי
מתחרטת על זה עד היום
תשקיעי-זה משתלם
בתור בוגרת בר אילן אני יכולה להגיד לך שזה לא נכון שבשבילו לעבור שנה צריך ציון מסויים במבחן סוף
כל שנה היא קצת אחרת אבל זה הולך ככה:
בכיתה ח הם בעיקר רוצים לראות איך את מתמודדת עם התוכנית ולהבין אם את באמת מתאימה לזה
אז גם אם תקבלי במבחן 60 הכל בסדר (מה שכן יש מורים בשנה הראשונה שכן יותר מקפידים על ה85 הזה שזה מבחינתם הציון העובר אבל זה לא בהכרח נכון)
כל עוד את מתקדמת ועושה דרך ובמבחן האחרון את מקבלת ציון שהוא שיפור טוב לעומת הציונים שלך אם היו לך ציונים בינוניים אז תעברי שנה ויהיה בסדר
בכיתה ט קורה הדילול המשמעותי, התחלנו 24 סיימנו 10 בקבוצה
בכיתה ט הכל קשה יותר ופה בר אילן דורשים ממך "יותר" אבל בסך הכל הם רוצים לראות שיפור והתקדמות
תמיד אומרים שבשביל לעבור לכיתה י צריך 85 לפחות אבל אני יכולה להגיד לך שאני קיבלתי במבחן סוף של ט 80 ועדיין עברתי ועשיתי עוד מועד שלא עשה לי שום שיפור ועדיין עברתי
למה עברתי? כי הראתי התקדמות במהלך השנה
מתכונת של 52 למבחן ארצי של 80 זה שיפור משמעותי וזה מה שהעביר אותי את השנה
ובכיתה י אם הגעת לשם כנראה שהדרך שלך מובטחת לבגרות המהירה
פשוט תהיי תלמידה טובה, תכיני שיעורים בית ותשתדלי לשמור על קו ציונים מעל 80
יהיה בסדר