26 תשובות
^^
פרימייר זה תוכנה למחשב
אבל אם את רוצה את התוצאות הכי מקצועיות, זה המקום
שואל השאלה:
אה הבנתי
מסובך להתקין למחשב?
אם פורצים כן, טיפה מסובך
אבל אני הצלחתי ואני לא מבין במחשבים אז כאילו
את יכולה לנסות דרך כנבה גם שם אפשר
ואני ממליץ כן לפרוץ כי זה 50$ לשנה זה מלא כסף
capcut
שואל השאלה:
הורדתי עכשיו קנבה וננסה שם
יש לי inshot אנסה גם שם
שואל השאלה:
זה סרטון של חתונה
אני צריכה שהמעברים יהיו נקיים והכל יפה
אל תעשי crossfade נשמה תעשי טובה
זה לא סרט בר מצווה מ1993
שואל השאלה:
לא לא
זה כמו סטורי כלות אם אתה מכיר מזה
שואל השאלה:
והכל מושתק עם מנגינה ממש עדינה ברקע
אה כן פשוט אמרת מעברים נקיים
תאמיני לי עדיף לא לעשות שום מעברים פשוט קאטים פשוטים
שואל השאלה:
אז עדיף שלא^
שואל השאלה:
הבוחש בשוקו
אה אוקי
אם אסתבך אתייעץ איתכם טובוש? ותודה על העזרה מעריכה ממש
חברה טובה שלי עורכת בטאבלט אני יכול לשאול אותה במה היא עורכת
^^
כן בטח אני עורך כבר שנים אם את צריכה עזרה או טיפים הצ'אט שלי פתוח
שואל השאלה:
תודה בובי
אה מעניין תשאל אותה
יש davinci resolve חינמי ואחלה תוכנה
שואל השאלה:
יש אפשרות פרוץ באייפון?
אדובי פרימייר פרוץ
אם את צריכה לערוך משהו חד"פ לא ממליץ על אדובי ופרימייר חפשי משהו יותר פשוט ויותר ידידותי. לא מכיר כלים של אפל אבל מאמין שיש דברים טובים
שואל השאלה:
אני צריכה לפנות לזה זמן
שואל השאלה:
היי חברים מישהו ער?
שואל השאלה:
מנסה בקנבה
הוספתי את כל הסרטונים לסרטון שאני רוצה לצרף
וזה כאילו לא נותן
יש הגבלת כמות?
אל תנסי בקאנבה
יש מלא אופציות אחרות
filmora, capcut, devinci resolve, clip champ ועוד חינמיים