18 תשובות
אני יכול להבין את הטענה שלך אבל מה נעשה לכל אחד יש את הקצב שלו ואת המסלול שלו בחיים
את יכולה לנסות לדבר איתו על זה אבל בסופו של דבר הוא צריך למצוא משהו שהוא אוהב ושלא יקום כל בוקר וישנא את עצמו
הוא עובד לפחות בזמן הזה? עושה דברים?
את יכולה לנסות לדבר איתו על זה אבל בסופו של דבר הוא צריך למצוא משהו שהוא אוהב ושלא יקום כל בוקר וישנא את עצמו
הוא עובד לפחות בזמן הזה? עושה דברים?
תראי, אני אגיד לך ככה- אני מאוד ממליצה לך לדבר איתו על זה, אבל אם את לא מצליחה לאפס אותו אז כן היתיי שוקלת להיפרד
אני מאוד מאמינה שאי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו, בשלב כזה זה כבר דיי המנטליות שלו, ואם על דבר כזה הוא לא מבין שהוא יכול לאבד ככה בחורה אז להתראות חבר, תתעורר בזמנך הפנוי
אני מאוד מאמינה שאי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו, בשלב כזה זה כבר דיי המנטליות שלו, ואם על דבר כזה הוא לא מבין שהוא יכול לאבד ככה בחורה אז להתראות חבר, תתעורר בזמנך הפנוי
אצלי זה אותו דבר רק שהוא בן 30
תדרבני אותו לעשות קורס
תדרבני אותו לעשות קורס
שואל השאלה:
אני פשוט במחשבות על זה מלא זמן וזה מפריע לי
אני לא יודעת אם פרידה זה הצעד הנכון
אם זה היה ההפך לא הייתי רוצה שהוא יפרד ממני בגלל זה הייתי רוצה שיהיה לצידי
אני פשוט במחשבות על זה מלא זמן וזה מפריע לי
אני לא יודעת אם פרידה זה הצעד הנכון
אם זה היה ההפך לא הייתי רוצה שהוא יפרד ממני בגלל זה הייתי רוצה שיהיה לצידי
אנונימית
זה ככה ספציפית רק בלימודים? מה עם שאר התחומים בחיים בדברים אחרים הוא כן יציב ויודע מה הוא רוצה מעצמו? גבר שלא סגור על עצמו זה בעיה
שואל השאלה:
זה כן
אמר לי כל עוד הוא בעבודה שמכניסה כסף טוב
לעתיד שלנו לילדים וגם לחופשות אז זה בסדר
אמר לא חייב ללמוד משהו
וכרגע לא יודע מה רוצה מעצמו רק חזרנו מאילת ובלי קשר לזה עובר עליו מלא דברים בנוסף
זה כן
אמר לי כל עוד הוא בעבודה שמכניסה כסף טוב
לעתיד שלנו לילדים וגם לחופשות אז זה בסדר
אמר לא חייב ללמוד משהו
וכרגע לא יודע מה רוצה מעצמו רק חזרנו מאילת ובלי קשר לזה עובר עליו מלא דברים בנוסף
אנונימית
כן מה מהם?
שואל השאלה:
שהוא יודע מה רוצה מעצמו
ושהוא יציב
רק מבחינה הלימודית ..
שהוא יודע מה רוצה מעצמו
ושהוא יציב
רק מבחינה הלימודית ..
אנונימית
מבינה אותך גבר בלי שאיפות זה מבאס
אל תבני על זה שהוא ישנה את דעתו כי כנראה שהוא לא
אל תבני על זה שהוא ישנה את דעתו כי כנראה שהוא לא
שואל השאלה:
כן יש שאיפות אבל לא מבחינה לימודית
כרגע הוא לא יודע
כן יש שאיפות אבל לא מבחינה לימודית
כרגע הוא לא יודע
אנונימית
ומתי הוא יידע? יש לו תוכנית כלשהי? הוא מתכנן גיל מסוים להתחיל לחשוב על זה? נשמע שלא
בדרך כלל כשגבר אומר לא יודע זה אומר שהוא לא רוצה אבל לא באלו להתמודד עם ההשלכות של זה
בדרך כלל כשגבר אומר לא יודע זה אומר שהוא לא רוצה אבל לא באלו להתמודד עם ההשלכות של זה
שואל השאלה:
התוכניות שלו בחיים לפי מה שדיברנו
זה להתחתן להביא ילדים לטייל ולהנות כמה שאפשר וכמובן לתת לילדים שלו הכל כדי שלא יחסר להם כלום
ובנוסף אמר לי " חיים פעם אחת אני רוצה לעשות משהו שאני אוהב ולא סתם משהו בלי משמעות , אני כרגע אוהב לעבוד שם וגם אם בעתיד ארצה להמשיך שם זה לא משהו רע " .
התוכניות שלו בחיים לפי מה שדיברנו
זה להתחתן להביא ילדים לטייל ולהנות כמה שאפשר וכמובן לתת לילדים שלו הכל כדי שלא יחסר להם כלום
ובנוסף אמר לי " חיים פעם אחת אני רוצה לעשות משהו שאני אוהב ולא סתם משהו בלי משמעות , אני כרגע אוהב לעבוד שם וגם אם בעתיד ארצה להמשיך שם זה לא משהו רע " .
אנונימית
במה הוא עובד?
שואל השאלה:
דיברנו על זה
אמר לי שהוא כרגע עובד במשהו שעבד בעבר והתגעגע לזה
ובהמשך ידע מה רוצה באמת לעסוק בחיים
אמר לי שגם אם ימשיך לעבוד בזה זה לא משהו רע כל עוד יש שכר טוב
אבל לי מפריע לא השכר מפריע שאין מקצוע "נורמלי" נגיד ככה
דיברנו על זה
אמר לי שהוא כרגע עובד במשהו שעבד בעבר והתגעגע לזה
ובהמשך ידע מה רוצה באמת לעסוק בחיים
אמר לי שגם אם ימשיך לעבוד בזה זה לא משהו רע כל עוד יש שכר טוב
אבל לי מפריע לא השכר מפריע שאין מקצוע "נורמלי" נגיד ככה
אנונימית
^צודקת
אני מיהרתי ללכת לתואר ועכשיו אני בת 26 ואפילו לא סיימתי תואר ראשון
אני מיהרתי ללכת לתואר ועכשיו אני בת 26 ואפילו לא סיימתי תואר ראשון
אנונימית
תנסי לומר לו אולי שיתנסה בדברים קצת כמו שאמרו פה אולי גם שיעשה קורס כלשהו.
לא חושב שיעזור לדחוק בו יותר מדי לפי מה שאת אומרת
לא חושב שיעזור לדחוק בו יותר מדי לפי מה שאת אומרת
שואל השאלה:
אני אגיד לכם מה
היינו גרים באילת שנתיים וחזרנו למשפחה לא מזמן ואנחנו עוד בתהליכים של לחפש את עצמנו
ועובר עליו הרבה
אמר שאני צריכה לתמוך בו
יש בזה משהו אבל זה מאוד מפריע לי וזה מחשבה שמטרידה אותי
אני אגיד לכם מה
היינו גרים באילת שנתיים וחזרנו למשפחה לא מזמן ואנחנו עוד בתהליכים של לחפש את עצמנו
ועובר עליו הרבה
אמר שאני צריכה לתמוך בו
יש בזה משהו אבל זה מאוד מפריע לי וזה מחשבה שמטרידה אותי
אנונימית
תקין לחלוטין ועדיף מאשר שיקפוץ על תואר שהוא לא בטוח בבחירה הזו ואז יתחרט ויבזבז זמן וכסף. שנות העשרים הן בשביל למצוא את עצמך.
באותו הנושא: