4 תשובות
יש במחנה יהודה מלא ברים, יש כאלה יותר זולים ביחס לשאר
עיזה בר בעיר תחתית בחיפה.
מקום מעולה!
שואל השאלה:
בארץ שלי אני לא יכול לשבת בבר בכיף ולקנות חופשי הזוי לי
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל זה טסים למקומות
אנונימי