13 תשובות
היי
אמנם לא יצאתי בשאלה אבל כן אני מכירה מספר אנשים
יש 2 דרכים שאני מכירה
1-הצהרה: ממש להגיד, תשמעו חבר'ה, לא יכול יותר, לא בשביילי, לא נכון לי ואם מקבלים או לא זה כבר בעיה שלהם
2- לרדת בהדרגה, למשל יום אחד להיות בלי כיפה, יום כן יום למה לא
ואז לרדת לאוכל, משם על הקפדות בשבת וככה כביכול אנשים יבינו את הרמז והכיוון
אמנם לא יצאתי בשאלה אבל כן אני מכירה מספר אנשים
יש 2 דרכים שאני מכירה
1-הצהרה: ממש להגיד, תשמעו חבר'ה, לא יכול יותר, לא בשביילי, לא נכון לי ואם מקבלים או לא זה כבר בעיה שלהם
2- לרדת בהדרגה, למשל יום אחד להיות בלי כיפה, יום כן יום למה לא
ואז לרדת לאוכל, משם על הקפדות בשבת וככה כביכול אנשים יבינו את הרמז והכיוון
מה שהיא אמרה
אתה לא חייב להם כלום וגם הם לא יראו אותך בצורה שונה אם תחליט לצאת בשאלה
אתה יכול להתחיל עם אדם אחד ולספר לו שאתה רוצה לצאת בשאלה כמו אמא או אבא או אם יותר קל לך אז חבר ומשם לשאול איך לצאת
יותר טוב לדבר ולשאול על זה כשזה עם מישהו קרוב
אתה לא חייב להם כלום וגם הם לא יראו אותך בצורה שונה אם תחליט לצאת בשאלה
אתה יכול להתחיל עם אדם אחד ולספר לו שאתה רוצה לצאת בשאלה כמו אמא או אבא או אם יותר קל לך אז חבר ומשם לשאול איך לצאת
יותר טוב לדבר ולשאול על זה כשזה עם מישהו קרוב
שואל השאלה:
טעות כתיב^^^^
טעות כתיב^^^^
מה
חבר אתה מסבך קצת
יוצאים בשאלה וחוזרים בתשובה
לחזור בתשובה זה להתקרב לדת, לצאת בשאלה זה להתרחק מהדת
מה אתה עכשיו ומה אתה רוצה
חבר אתה מסבך קצת
יוצאים בשאלה וחוזרים בתשובה
לחזור בתשובה זה להתקרב לדת, לצאת בשאלה זה להתרחק מהדת
מה אתה עכשיו ומה אתה רוצה
שואל השאלה:
^^^כן אבל אנשים יראו אותי וישפטו אותי עוד פעם כמו שהם עשו כשחזרתי בתשובה, זה היה גיהנום עד שהצלחתי לעבור את זב
^^^כן אבל אנשים יראו אותי וישפטו אותי עוד פעם כמו שהם עשו כשחזרתי בתשובה, זה היה גיהנום עד שהצלחתי לעבור את זב
מה זה יישפטו אותי
למה אתה חייב משהו למישהו? או שאתה עושה מה שטוב לך ולדעתך זה נכון לך
למה אתה חייב משהו למישהו? או שאתה עושה מה שטוב לך ולדעתך זה נכון לך
שואל השאלה:
^^^אני רוצה לחזור בשאלה, זה היה טעות כתיב
^^^אני רוצה לחזור בשאלה, זה היה טעות כתיב
שואל השאלה:
^^ כן אבל זה לא ימנה מהם לעשות אצ זה
^^ כן אבל זה לא ימנה מהם לעשות אצ זה
שים אז
------------------------------------------------------
כזה פס^
------------------------------------------------------
כזה פס^
שואל השאלה:
^כן אני רוצה לחזור בשאלה
^כן אני רוצה לחזור בשאלה
יישר כח שאתה רוצה לחזור בתשובה!
לדעתי הדרך ההכי טובה היא ללמוד אמונה לעומק שבה אתה מבין את המהות של כל מצווה ואז אתה לא תתבייש בכך שאתה שומר מצוות כי התורה שלך היא גדולה ועמוקה ומחוברת לחיים!
בהצלחה! הסברתי ממש בקיצור - אם צריך עוד עזרה אז בשמחה!
לדעתי הדרך ההכי טובה היא ללמוד אמונה לעומק שבה אתה מבין את המהות של כל מצווה ואז אתה לא תתבייש בכך שאתה שומר מצוות כי התורה שלך היא גדולה ועמוקה ומחוברת לחיים!
בהצלחה! הסברתי ממש בקיצור - אם צריך עוד עזרה אז בשמחה!
שואל השאלה:
^לא הבנת אח שלי, עשיתי שגיאת כתיב.
אני אדם דתי לשעבר שעבר חזרה בשאלה לפני 3 ימים בערך, רק שאלתי פה איך אני עושה את זה בלי שאנשים ישפטו אותי
^לא הבנת אח שלי, עשיתי שגיאת כתיב.
אני אדם דתי לשעבר שעבר חזרה בשאלה לפני 3 ימים בערך, רק שאלתי פה איך אני עושה את זה בלי שאנשים ישפטו אותי
אתה כתבת "איך חוזרים בשאלה" ופה כתבת "אני דתי שרוצה לחזור בתשובה"??
לא משנה הבנתי.. זה החיים שלך והדרך חיים שלך, אם הם אוהבים אותך הם יכבדו את זה
לא משנה הבנתי.. זה החיים שלך והדרך חיים שלך, אם הם אוהבים אותך הם יכבדו את זה
באותו הנושא: