7 תשובות
פשוט תתייחסי לזה כמו כל יום אחר
זה מבאס להיות לבד בוולנטיין במיוחד שלפני כמה שהועות נפרדת ממישהי
יש לי משפחה
חוץ מזה זה יום רגיל סך הכל עוברת אותו רגיל
אם הייתי בזוגיות כנראה הייתי הולכת לבר
לא קריטי
קודם כל, לובש את הבגדים הכי יפים אבל נוחים שלי, משהו נוח אבל שיגרום לי להרגיש כאילו אני הכי שווה ביקום הזה.
יופי חייזרי מפחיד, עוד יבואו מכוכבים אחרים לנסות להשיג אותי.
ואז אני שם את השירים שאני אוהב, משהו שיהיה לי כיף לשיר במטבח. ומכין את האוכל האהוב עלי, ואז מכין לעצמי עוגה פצצה מנחמת של החיים.
למה עוגה מנחמת? כדי לחלוק כבוד לכל אלו שצריכים ניחום שהם לא אני, סתם לא באמת, כולם מושלמים לי כרגע.
ואז אני אמזוג לעצמי שמפניה, או קולה זירו.
ואשים את הסדרה, או הסרט, הכי מצחיקים שהיקום הקולנועי של אדם סנדלר אי פעם ידע לעצמו.
thv
חורשים על נטפליקס, פופקורן ושוקולד דוברי (במקרה שלי גם צ'יפס ביתי) ובוכים
אני עם הלכבה שלי ובסטיפס
שואל השאלה:
אהבתי
אנונימית