3 תשובות
כן. חלק אפויים מאוד, וחלק מבצק רקוב בכלל
אפו אותם רק על 100 מעלות היה צריך על 180
אבל טעמתי אותם והם טעימים
אבל טעמתי אותם והם טעימים
אנונימית
שכחו אותם בתנור אז נשרף המוח
באותו הנושא: