פתחתי חשבון אינסטגרם לציורים שלי.. אני מציירת כבר חצי שנה והתחלתי לצייר במסגרת אשפוזית, הציורים שלי מביעים את המצב הנפשי שלי. לספר טיפה על עצמי בביו של העמוד? אני רוצה לעשות ביו לפני שאני מתחילה להעלות דברים ונראה לי כזה בימים הראשונים אני אעלה רק דברים שציירתי באשפוז כל יומ/יים אני אעלה איזה משהו ורק אז דברים מעכשיו אחרי שהשתחררתי. בכל מקרה בחזרה לשאלה, לספר על עצמי בביו? כאילו בת כמה אני ואיפה על הנסיבות שהתחלתי לצייר?