13 תשובות
אני חושב שמקבלים שיבוצים רק במרץ כשכולם יסיימו את המיונים שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
אני שמעתי על כמה שקיבלו היום שיבוץ
אנונימית
^ וואלה? אחרי שעשו את המיונים?
אנונימית
אני קיבלתי
שואל השאלה:
לאיזה תפקיד?
אנונימית
שיבוץ או עוד מיון?
אנונימית
שיבוץ לתוכניתנית
עשיתי מיון מהבית, ראיון ואת המיון הפיזי בגדעונים
שואל השאלה:
מתי עשית את המיון הראשוני? ומתי את האחרון?
אנונימית
הראשון ב17.12, ריאיון שבוע אחר כך, 29.1 מיון פיזי
^עשיתי את המיון הראשוני יום אחריך ורק בשבוע הבא אני אעשה את המיון השני (וגם ראיון עוד לא עשיתי), איזו מערכת מוזרה
אנונימי
כן זה לא ברור הקטע הזה
בהצלחהה
תודה רבה! אגב גם אני מתמיין בגדעונים ורציתי לדעת אם פשוט צריך ללכת לכניסה ויהיה שם נציג של המיון שמחכה למתמיינים, או שצריך ללכת למקום ספציפי בתוך הבסיס?
אנונימי
שואל השאלה:
אתה אמור להיכנס לבסיס ולחכות בפנים עד שיקראו לכם
אנונימית