4 תשובות
חחח שאני הלכתי לקחתי:
כסף, ת"ז, בגדים כמובן: 4 בוקסר,3 גרביים,5 חולצות, 3 מכנסיים
עדשות, משקפיים (אם יש ), כפכפים/נעליים, משחקים ( כדור ים )
היגיינה: משחת שיניים, מברשת, מסרק...
לא זוכר עוד:p מקווה שעזרתי.
אהה ומטען לפלאפון כמובן.. טישו ומצלמה:)
קחי תחתונים וחזיות, איפור, מחליק, בגדים לבוקר ולערב ועוד כמה שיהיו לך סתם לחדר ולבריכה, בגד ים, קרם גוף או כל קרם אחר שאת משתמשת בו יום יום, סבון, תכשיטים, כפכפים ונעליים לערב ולבוקר, אוזניות, מקלונים כאלה של צמר גפן, מסרק, דאורדורנט, בושם, משחת ומברשת שיניים מטען לפלאפון ונראלי שזהו:0
הרבהה בגדים שנוחים ויפים לך (לבוקר, לערב, לצהריים אם אתם מטיילים), מברשת שיניים, מברשת שיער, בושם/דואדורנט ספריי/ספיד סטיק, קרם גוף, כפכפים, בגדי ים (יותר מ1 ), פדים למקרה חירום, איפור אם את מתאפרת, תחתונים, חזיה, גרביים, נעלים סגורות, משקפי שמש, מצלמה, מטען לפלאפון, אוזניות, אקססוריז, כסף, שמפו+מרכך+סבון גוף, ואם את מבולגנת מידי אז אל תעשי לך רשימה של כל הדברים שהכנסת למזוודה בלי לפספס שום פריט וכשתסימי לסגור את המזוודוה תכניסי שמה גם את הרשימה באיזשהו תא, וכשתחזרו תעברי על הרשימה ותבדקי שהחזרת הכל למזוודה וככה לא תשכחי שום דבר בבית מלון, תהני:)