9 תשובות
שואל השאלה:
מנקודת מבט שלי חברה בגיל נעורים זה להגביל את עצמך בשנים הכי יפות שלך בגיל היחידי שאפשר לעשות מה שבאלנו בתכלס
אנונימי
אין איך לענות למה פשוט באלנו חבר
כי בנים חושבים שהם גברים בזה שהם רוצים רק סטוץ על בחורה שווה בשביל לדבר עליה עם חברים כאילו הביצים שלו כבר ירדו מהבטן
שואל השאלה:
ולא הבנתי לא מעניין בנות דברים כמו חופש ולעשות דברים בלי השלכות?
אנונימי
מה זה כמו חופש אם זוגיות זה כמו כלא בענייך אז המצב לא מזהיר
שואל השאלה:
^^ זה לא נכון השאלה מופנת גם לבנות למה אתן כל כך רוצות חבר?
אנונימי
אכן בנים זה עם מוזר מאוד
שאלה שצריך לשאול בנים ולא בנות
אני מסכים איתך שואל השאלה.