34 תשובות
טראנסמריקה
שואל השאלה:
שוב, לא על נשים טרנסיות!
מה זה השאלה המוזרה הזאת
שואל השאלה:
מה מוזר בשאלה
למה שתרצה לראות סרטים בדגש עם אנשים טרנסים (כאילו אין לי בעיה אבל סתם מוזר)
שואל השאלה:
כי אני טרנס
את בת שהפכה לבן?^
ואני סטרייט אני עדיין לא אומר יש סרטים רק עם סטרייטים
אתה* ^^
גם אם הוא טרנס תקרא לו בלשון פנייה שלו
וחוץ מזה, שיעשה מה שטוב לו
שואל השאלה:
אני בן שהוגדר בת בלידה (נולדתי אינטרסקס)
ואתה לא שואל אם יש סרטים רק עם סטרייטים כנראה כי אתה לא צריך לחפש רחוק וכי אתה לא מרגיש נורא לבד בגלל שאתה סטרייט
כן אז היית בת פעם
^^^ אני בת ואני קוראת לו בלשון פניה אבל זה שהוא היה בת זה נכון
שואל השאלה:
לא, מין ומגדר זה דברים שונים, אני נולדתי בן והגדירו אותי נקבה בלידה, וגם זה היה טעות כי לא נולדתי נקבה נולדתי אינטרסקס
מצטער, חשבתי שאת וההוא מתחתייך אותו אדם ^^^
טוב סליחה לא ידעתי שאתה כזה רגיש (וגם אמרתי שזה לא מוזר פשוט רציתי לדעת מדוע)
אהה חחח^^
שואל השאלה:
ליטרלי אמרת "בת שהפכה"
^^^^ אוקיי
נו כי אתה היית בת אבל עכשיו הבנתי מה שאתה אומר
שואל השאלה:
מה הקשר רגיש
שואל השאלה:
תפסיקי לפנות אליי בהיא/את
סליחה תיקנתי אני יודעת שאתה בן
לא הבנתי למי התכוונת תוכל לומר שמות מלאך יהיר
דיברתי אל ההיא מעלייך ^
שואל השאלה:
לא הייתי בת
אז אתה או את לא הבנתי
כן^^^
ומה זה אינטרסקס
שואל השאלה:
אני בן
נולדתי אינטרסקס
בת.ז. כתבו נקבה
שואל השאלה:
אינטרסקס זה אדם שנולד לא זכר ולא נקבה
אוקיי עכשיו זה מובן ^
דד אנד (dead end)
fanfic השחקן עצמו א-בינארי אבל הדמות היא תיכונסט בן טרנס
אקדמיית המטריה (החל מעונה 3 כי לפני זה אליוט פייג', השחקן, היה בארון)
יש בעוצר נשימה דמות טראנסית מהממת
שואל השאלה:
שוב, אני מחפש גברים טרנסים