7 תשובות
עבודה די קשה ובדרכ גם לא שווה את השכר
שואל השאלה:
^אבל יש טיפים וגם הרבה מסעדות עובדות גם בשישי בערב
^אבל יש טיפים וגם הרבה מסעדות עובדות גם בשישי בערב
אנונימי
לפני המשמרת הראשונה זה נראה מלחיץ בטירוף הבלגן, לזכור הזמנות, להתמודד עם לקוחות קשים. אבל אחרי כמה משמרות זה נהיה יותר קל וטבעי. עדיין עבודה פיזית קשה, אבל לומדים לזרום עם הקצב
תלוי איפה, כן מתרגלים לזה בשלב מסוים אבל בעיניי העבודה והמחיר זה פשוט לא שווה את זה
שואל השאלה:
^אז איזו עבודה כן נראה לך שווה?
^אז איזו עבודה כן נראה לך שווה?
אנונימי
אני מניחה שתלוי בגיל וביכולות שלך
מתרגלים בהתחלה קשה מאוד. רק משהו חשוב, מניסיון, תבחר טוב טוב את המסעדה שאתה רוצה לעבוד בה, שהמנות בה יחסית יקרות, בהנחה נראית נורמלי ונראה שהיא מתפקדת טוב
אנונימית
באותו הנושא: