6 תשובות
ממש לא זה הכי פצצה שיש
אין בזה שום דבר מביך
אני גם כזאת
ממש לא מביך. גם אני ככה
להפך
ברור שמביך כרגע אבל עוד כמה שנים שכולן יתחרטו על הכל את לא תהיי שם
לא. תעשי מה שטוב לך.