6 תשובות
אם באמת לא היה לי מה לעשות עם הכסף הייתי מוסיפה אותו להשקעות שלי
אבל הייתי מבזבזת הכל על נעליים
שואל השאלה:
אני יבזבז אותו על שתויות וחברה שאחרי שבוע אני לא אשתמש בו
אה בגלל שאתה בן אז בלי החלק של האיפור או שאולי אתה כן בקטע של איפור לא שופטת
אני אישית חולת בשמים ויש בושם שעולה 900 שקל שממש באלי אז הייתי מבקשת או איירפודס או בגדים או איפור משהו שאת אוהבת
מה הבעיה לקחת את הכסף אבל ואז תבזבז אותו בשבוע על דברים שאתה אשכרה רוצה?
שואל השאלה:
אני לא בקטע של האיפור ויש לי הרבה בגדים והרבה בשמים ויש לי הכל ממה שאני אוהב