4 תשובות
רק להפנים את זה שלא יהיה
אין עוד פתרון
יהיה צונאמי!!!! להגיד לא לדאוג זה דבילי. תתחילי להיערך!!!!!!!
שמעתי מחברות שאם יהיה אז הצונאמי לא יהיה כזה גבוה וגם אם את לא קרובה לים אין לך מה לדאוג לא נראלי זה יגיע אלייך
אם יהיה צונאמי, ידעו עליו מספיק זמן מוקדם כדי שכולם יתפנו למקום בטוח