41 תשובות
לא מה זה
יטריד*
אני אצחק עלייך עם חברות עד שארית חייך כנראה
זה ימשוך אותי לחלון לקפוץ
שואל השאלה:
למי שלא הבין זה כאילו hey shorty ובנים מתחילים ככה עם בנות בארצות הברית.
אנונימי
זה של ארצות הברית
בישראל זה לא יעבוד ותצא מוזר
שואל השאלה:
^ עלייך יעבוד?
אנונימי
זה כמו שתגיד למישהי בחו''ל 'של מי את יא ארנבת'
לא זה לא יעבוד חחח
טיכס לא
אם זה בציניות אז כן
אני אצחק לך בפרצוף וכל השבוע הקרוב עם חברות שלי
לא אבל מה זה אומר?
אמאלה לא אני אברח במהירות האור
וואו בנות אני אוהבת אותכן כלכך יש פה תגובות שהורגות אותי
שואל השאלה:
^^^ עצם בעל מסה לא יכול לנוע במהירות האור
אנונימי
ימשוך אותי לבצע אלימות אולי
שואל השאלה:
אני מודה שהתגובות מצחיקות
אנונימי
כן למי לא
שואל השאלה:
^מוזמנת להסתכל למעלה
אנונימי
לא אבל מה זה אומר שואל השאלה
שואל השאלה:
^כתבתי באמצע
אנונימי
איכס לא
לא כי הוא כנראה שחור
אז ארצות הברית דפוקה
רק ילדי גטו מתחילים ככה לא ראיתי מישהו מעיר גדולה מדבר ככה
ביותר
מה .לא.
מה זה
זה כמו שתגיד למישהי בחו''ל 'של מי את יא ארנבת^^
צחקתי בקול
מה לעזסיגמה
אנונימית