10 תשובות
המפלגה הכלכלית של ירון זליכה
אני יכול, זה לא אם
וביבי או בן גביר.
כי אני לא רוצה להצביע למפלגות השמאל, זה הכל. ואני גם חושב שביבי בסך הכל פעל בסדר במלחמה. ברור שהוא פישל בהרבה, אבל בנינו, מי לא פישל? ואיך אפשר לא לפשל שיש לך כל כל הרבה על הראש?
"אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו"
זהו
שואל השאלה:
למה בדיוק?
ואיך ביבי נחשב ימין?
אנונימי
איזה באסה רק
חד"ש-תע"ל
שואל השאלה:
אבל למה
אנונימי
בן גביר נראלי
ביבי מלך ישראל