10 תשובות
המפלגה הכלכלית של ירון זליכה
אני יכול, זה לא אם
וביבי או בן גביר.
כי אני לא רוצה להצביע למפלגות השמאל, זה הכל. ואני גם חושב שביבי בסך הכל פעל בסדר במלחמה. ברור שהוא פישל בהרבה, אבל בנינו, מי לא פישל? ואיך אפשר לא לפשל שיש לך כל כל הרבה על הראש?
"אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו"
זהו
וביבי או בן גביר.
כי אני לא רוצה להצביע למפלגות השמאל, זה הכל. ואני גם חושב שביבי בסך הכל פעל בסדר במלחמה. ברור שהוא פישל בהרבה, אבל בנינו, מי לא פישל? ואיך אפשר לא לפשל שיש לך כל כל הרבה על הראש?
"אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו"
זהו
שואל השאלה:
למה בדיוק?
ואיך ביבי נחשב ימין?
למה בדיוק?
ואיך ביבי נחשב ימין?
אנונימי
כהנא
איזה באסה רק
חד"ש-תע"ל
שואל השאלה:
אבל למה
אבל למה
אנונימי
בן גביר נראלי
ביבי מלך ישראל
פייגלין
באותו הנושא: